تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

مصاف پرسپولیس_ گهر/ رکورد لرستانی‎ها شکسته می‎شود؟

  • کد خبر : 19316
  • 24 بهمن 1391 - 22:27

مصاف پرسپولیس_ گهر رکورد لرستانی‎ها شکسته می‎شود؟   در دیداری معوقه از هفته بیستم لیگ برتر، تیم‎های گهر و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‎روند. در این دیدار که روز چهارشنبه برگزار می‎شود برای هر ۲ تیم خیلی مهم است. پرسپولیس در ۳ دیدار گذشته نتوانسته به برتری برسد و گهر برای فرار […]

مصاف پرسپولیس_ گهر

رکورد لرستانی‎ها شکسته می‎شود؟
246271hp2

 

در دیداری معوقه از هفته بیستم لیگ برتر، تیم‎های گهر و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‎روند.

در این دیدار که روز چهارشنبه برگزار می‎شود برای هر ۲ تیم خیلی مهم است. پرسپولیس در ۳ دیدار گذشته نتوانسته به برتری برسد و گهر برای فرار از قعر جدول محکوم به کسب امتیاز در این بازی است.

از طرفی حضور مایلی‎کهن روی نیمکت گهر، حساسیت‎های این بازی را بیشتر کرده است. سرمربی گهر از این‎که نتوانسته هدایت پرسپولیس را عهده‎دار باشد ناراحت بوده و از هر فرصتی برای انتقاد از تیم سابق و مدیرانش استفاده می‎کند.

تیم پرسپولیس سال ۶۵ در ورزشگاه تختی خرم‎آباد با یک گل بازی جام حذفی را به خیبر خرم‎آباد واگذار کرد و بعد از آن هرگز در دیدارهای رسمی با تیم‎های لرستانی روبه‎رو نشد تا بازی رفت لیگ دوازدهم که در ورزشگاه آزادی به مصاف گهر رفت و بازی با تساوی به پایان رسید. در آن دیدار هم داور گل سالم پروین را مردود اعلام کرد وگرنه گهر می‎توانست ۳ امتیاز را کسب کند.

حالا باید منتظر ماند و دید که طلسم تیم‎های لرستانی و نباختن به قرمز پوشان پایتخت باز باقی می‎ماند یا شاگردان گل‎محمدی این طلسم را می‎شکنند.

لازم به ذکر است پرسپولیس و گهر دورود طبق برنامه قبلی باید جمعه ۱۵ دی‎ماه به مصاف هم می‌رفتند که این بازی به سبب آلودگی هوا لغو شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. سلام و صبح بخیر
    جناب آقای ازادبخت این صحت دار ورزش کشتی در المپیک ۲۰۲۰ حذف می شود؟

  2. حیف شد باختیم ولی خداییش جاتانه بازی کردن گهری ها

  3. سلام بازی قشنگ اماپرحاشیه ای بود خیلی باتعصب بازی کردن بااینکه نتیجه نگرفت اما به همشون دست مریزاد میگم

  4. اگه گهر همه بازیهاش همینطوری بازی می کرد قطعا جز پنچ تیم بالای جدول بود، البته واقعا مایلی‎کهن تیم خوبی ساخته، به امید خدا در لیگ می مونیم…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.