- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مصاف پرسپولیس_ گهر/ رکورد لرستانی‎ها شکسته می‎شود؟

مصاف پرسپولیس_ گهر

رکورد لرستانی‎ها شکسته می‎شود؟
246271hp2

 

در دیداری معوقه از هفته بیستم لیگ برتر، تیم‎های گهر و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‎روند.

در این دیدار که روز چهارشنبه برگزار می‎شود برای هر ۲ تیم خیلی مهم است. پرسپولیس در ۳ دیدار گذشته نتوانسته به برتری برسد و گهر برای فرار از قعر جدول محکوم به کسب امتیاز در این بازی است.

از طرفی حضور مایلی‎کهن روی نیمکت گهر، حساسیت‎های این بازی را بیشتر کرده است. سرمربی گهر از این‎که نتوانسته هدایت پرسپولیس را عهده‎دار باشد ناراحت بوده و از هر فرصتی برای انتقاد از تیم سابق و مدیرانش استفاده می‎کند.

تیم پرسپولیس سال ۶۵ در ورزشگاه تختی خرم‎آباد با یک گل بازی جام حذفی را به خیبر خرم‎آباد واگذار کرد و بعد از آن هرگز در دیدارهای رسمی با تیم‎های لرستانی روبه‎رو نشد تا بازی رفت لیگ دوازدهم که در ورزشگاه آزادی به مصاف گهر رفت و بازی با تساوی به پایان رسید. در آن دیدار هم داور گل سالم پروین را مردود اعلام کرد وگرنه گهر می‎توانست ۳ امتیاز را کسب کند.

حالا باید منتظر ماند و دید که طلسم تیم‎های لرستانی و نباختن به قرمز پوشان پایتخت باز باقی می‎ماند یا شاگردان گل‎محمدی این طلسم را می‎شکنند.

لازم به ذکر است پرسپولیس و گهر دورود طبق برنامه قبلی باید جمعه ۱۵ دی‎ماه به مصاف هم می‌رفتند که این بازی به سبب آلودگی هوا لغو شد.