تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

حجت اله سوری : ساخت پهپادتهاجمی، تکمیل‌کننده دکترین دفاعی ایران

  • کد خبر : 19358
  • 25 بهمن 1391 - 22:17

  به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الله سوری  نماینده مردم سلسله و دلفان در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره ساخت پهپاد تهاجمی با قابلیت پرتاب موشک هوا به هوا، گفت: ساخت این پهپاد پیامی برای دشمنان ملت و نظام ایران است که اگر قصد تهاجم به ایران را دارند، بدانند که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرت پدافندی […]

23290_orig

 

به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الله سوری  نماینده مردم سلسله و دلفان در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره ساخت پهپاد تهاجمی با قابلیت پرتاب موشک هوا به هوا، گفت: ساخت این پهپاد پیامی برای دشمنان ملت و نظام ایران است که اگر قصد تهاجم به ایران را دارند، بدانند که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرت پدافندی بالایی را دارد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پیشرفت‌های چشمگیر نظامی و تدافعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌ها و تجربیات دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی است که یادگار عزت و سربلندی ملت ایران است.

سوری، تصریح کرد: پس از آن مسئولان نظام با در نظر گرفتن همه جوانب و تجربیات، دکترین دفاعی مقتدرانه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند که ساخت تجهیزات پدافندی هم در همین قالب تعریف می‌شود.

وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران که به تمامیت ارضی و خاک کشور چشمداشت دارند، با مشاهده پیشرفت‌های نظامی و دفاعی نیرو‌های مسلح ایران، پی به اقتدار نظامی ایران خواهند برد و این عاملی بازدارنده در برابر دشمنان ملت است.   

نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از نظر تجهیزات نظامی، استراتژیکی و پدافندی جلوتر از برنامه‌های توسعه پیش رفته است و در حال حاضر ایران در سطح کشور‌های اول جهان قرار دارد به گونه‌ای که قدرت دفاعی به خودکفایی رسیده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با آموزش‌های به روز و تخصصی توانسته‌اند در هر کجا که منابع و منافع جمهوری اسلامی به خطر افتد، حضور یافته و با اقتدار عمل کنند.

سرتیپ پاسدار احمد وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: آخرین مراحل ساخت جدیدترین پهپاد تهاجمی ایران با قابلیت شلیک موشک هوا به هوا در حال انجام است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.