- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

جبهه پایداری انقلاب اسلامی، اسامی قطعی کاندیدای مورد حمایت خود در لرستان را اعلام کرد.

[1]

در فاصله‌ی یک هفته مانده به انتخابات مجلس نهم، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، اسامی ۱۸۰ کاندیدای مورد حمایت خود در ۲۸ استان کشور را اعلام کرد. در میان استان‌ها، هنوز جبهه پایداری کاندیداهای مورد حمایت خود در سیستان و بلوچستان و قم را معرفی نکرده است، همچنین در استان‌هایی نیز که کاندیدا معرفی شده است، در برخی حوزه‌های انتخابیه، کاندیدایی به‌عنوان نامزد مورد حمایت جبهه پایداری اعلام نشده و در برخی از حوزه‌ها نیز کمتر از ظرفیت گزینه مورد حمایت معرفی شده است.

جبهه پایداری تأکید کرده بود که بنا ندارد به هر نحو ممکن در تمام حوزه‌های انتخابیه و برای هر ۲۹۰ کرسی مجلس، گزینه معرفی کند و صرفاً در مورد کاندیداهایی که به قطعیت برسد، اعلام نظر مثبت می‌کند، بنابراین، به نظر می‌رسد جبهه پایداری تاکنون برای ۱۱۰ کرسی مجلس به جمع‌بندی نرسیده و یا قطعاً گزینه‌ی مورد اعتمادی که آن را به مردم پیشنهاد دهد، در این حوزه‌های باقیمانده نیافته است.

همچنین جبهه پایداری بر خلاف برخی از گروه‌های سیاسی که اصرار دارند لیست‌های خود را لیست‎های “حجت‌آور و تکلیفی” معرفی کنند، تأکید دارد که لیست‌هاش صرفاً در مقام مشاوره برای مردم است و به هیچ‌وجه قصد تعیین تکلیف برای مردم بصیر ایران را ندارد.

اسامی ۱۸۰ کاندیداهای مورد حمایت جبهه پایداری در ۱۲۴ حوزه انتخابیه از ۲۸ استان در ادامه آمده است. این کاندیداها پیش از این با امضای میثاق‌نامه‌ای بر تبعیت از ولایت فقیه، مرزبندی با جریان‌های فتنه و انحرافی و برنامه‌محوری و کارآمدی تأکید کرده‌اند.

 

درود و ازنا

حجت الاسلام حسن ورمزیاری

 

الیگودرز

حجت الله رحمانی

 

کوهدشت

حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی

 

بروجرد

بهرام بیراموند

محمدرضا جابر انصاری

 

 سلسله و دلفان 

مراد مرادی