تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
10

رهبر معظم انقلاب: اصل استیضاح وزیر کار غلط بود/ متهم کردن دو قوه بخاطر یک سند اثبات نشده، خلاف شرع است/ دفاع رئیس مجلس مقداری زیاده‌روی بود

  • کد خبر : 19551
  • 28 بهمن 1391 - 13:42

   مقام معظم رهبری تاکید کردند: اینکه رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است. به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز در دیدار جمعی از مردم تبریز افزودند: مردم آرامش اخلاقی […]

02

 

 مقام معظم رهبری تاکید کردند: اینکه رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است.

به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز در دیدار جمعی از مردم تبریز افزودند: مردم آرامش اخلاقی و روانی می‌خواهند. بنده فعلا نصیحت می‌کنم.

ایشان با اشاره به جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس اظهار کردند: اصل استیضاح در مجلس غلط بود، آن هم با دلیلی که مربوط به آن وزیر نیست. دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده‌روی بود و لزومی نداشت.

رهبر معظم انقلاب در ادامه، به مساله هسته‌ای کشورمان اشاره کردند و افزودند: ما عقیده داریم سلاح هسته‌ای باید محو شود و نمی‌خواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته‌ای داشته باشیم، هیچ قدرتی نمی‌توانست جلوی ما را بگیرد. 

 
رهبرانقلاب در ادامه با اشاره به حضور پرشکوه مردم در ۲۲بهمن فرمودند: نمیشود گفت مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی شکایتی ندارند، مشکلات هست، مخصوصا برای طبقات ضعیف اما این موجب نشد که مردم بین خود و نظام اسلامی فاصله بیندازند.
 
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اتفاقات روز ۲۲بهمن در شهر قم و اغتشاش در سخنرانی علی لاریجانی ادامه دادند: بنده مخالفم با این کارها که یک نفر را به عنوان ضدولایت و ضدبصیرت علیهش شعار بدهند و جلسه را برهم بزنند مانند کاری که در قم و مرقد امام اتفاق افتاد. اگر این افراد حزب اللهی و مومن هستند این کارها را نکنند.
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. رهبرا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن.

  2. با سلام آقا جان اشتباه خبر رو منتشر کردید رهبر فرمودند اصل استیضاح و برخورد مجلس غلط بود و دفاع رئیس قوه قضایی هم قدری زیاده روی بود و لزومی نداشت لطفا اصلاح بفرمایید.

  3. این است معنى واقعى رهبرى و ولایت فقیه.

  4. (گرگها خوب بدانند در این ایل غریب
    گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز)
    خدا ما را بی شما نکند رهبرا

  5. ببخشید.رهبر فرمودند دفاع رییس مجلس زیاده روی بود نه رییس قضائیه

  6. قربون رهبر عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم برم….

  7. زنده باشی رهبرا.این تذکر لازم وواجب بود چرا که مردم دغدغه معیشت وگرانی دارند ولی روسای قوا جنگ قدرت.

  8. لبیک یا امام خامنه ای -در این موقعیت حساس تنها راه استحکام نظام گوش به فرمان رهبر عزیز بودن را می طلبد مدیران ارشد نظام بجای مشاجره مشکلات مردم را حل کنند مردمی که در بعضی از خانواده های انها سه فرزند رشید شهید شده ایا مدیران ما قدر شهدا را میدانند ………………

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.