- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رهبر معظم انقلاب: اصل استیضاح وزیر کار غلط بود/ متهم کردن دو قوه بخاطر یک سند اثبات نشده، خلاف شرع است/ دفاع رئیس مجلس مقداری زیاده‌روی بود

02

 

 مقام معظم رهبری تاکید کردند: اینکه رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند، خلاف شرع و قانون و تضییع حقوق مردم است.

به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز در دیدار جمعی از مردم تبریز افزودند: مردم آرامش اخلاقی و روانی می‌خواهند. بنده فعلا نصیحت می‌کنم.

ایشان با اشاره به جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس اظهار کردند: اصل استیضاح در مجلس غلط بود، آن هم با دلیلی که مربوط به آن وزیر نیست. دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده‌روی بود و لزومی نداشت.

رهبر معظم انقلاب در ادامه، به مساله هسته‌ای کشورمان اشاره کردند و افزودند: ما عقیده داریم سلاح هسته‌ای باید محو شود و نمی‌خواهیم سلاح هسته‌ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته‌ای داشته باشیم، هیچ قدرتی نمی‌توانست جلوی ما را بگیرد. 

 
رهبرانقلاب در ادامه با اشاره به حضور پرشکوه مردم در ۲۲بهمن فرمودند: نمیشود گفت مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی شکایتی ندارند، مشکلات هست، مخصوصا برای طبقات ضعیف اما این موجب نشد که مردم بین خود و نظام اسلامی فاصله بیندازند.
 
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اتفاقات روز ۲۲بهمن در شهر قم و اغتشاش در سخنرانی علی لاریجانی ادامه دادند: بنده مخالفم با این کارها که یک نفر را به عنوان ضدولایت و ضدبصیرت علیهش شعار بدهند و جلسه را برهم بزنند مانند کاری که در قم و مرقد امام اتفاق افتاد. اگر این افراد حزب اللهی و مومن هستند این کارها را نکنند.