کد خبر : 19646
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۶
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 603 بازدید

نامه احمدی نژاد به رهبر انقلاب

    رییس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است تصریح کرد: اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت، دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود.   به […]

World-011
 
 
رییس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است تصریح کرد: اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت، دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است تصریح کرد: اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت، دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود.
 
 متن کامل پیام  محمود احمدی نژاد بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)
 
مقام معظم رهبری
 
با سلام و تحیت
 
عطف به بیانات حضرتعالی در روز شنبه 91.11.28 به استحضار می رساند که اینجانب و همکارانم در دولت تا آخرین لحظات مسئولیت دلبسته به ارزش های انقلاب اسلامی کمر بسته خدمت به کشور و مردم خواهیم بود و اطمینان می دهم که همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسیر اعتلای کشور و رفع مشکلات کشور خواهد بود و کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت .
 
دلبستگی و ارادت اینجانب و اعضای محترم دولت به جنابعالی همیشگی است. دوام سلامت و توفیقات حضرتعالی را از ایزدمنان مسئلت دارم.
 
محمود احمدی نژاد
 
 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

به قيافه اش نگاه كنيد… به قدر كافي گوياست
محمود ! هشتصد سال پيش اين شعر را براي تو گفته اند :
شنيده ايم كه محمود غزنوي يك شب/ شراب خورد و شبش جمله در سمور گذشت
گداي گوشه نشيني لب تنوري خفت/ لب تنور بر آن بينواي عور گذشت
علي الصباح يكي نعره زد كه اي محمود! / شب سمور گذشت و لب تنور گذشت

[پاسخ]

يكي از شما پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳۰ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۰:۲۷:

ناشناس. اين شعر مال كيه ؟ عجب آينده نگري…

[پاسخ]

حسنک راستگو پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳۰ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۴:۰۸:

بیشتر حال میکنم با این شعر مشاعره کنم تا اینکه برای جوابش فکر کنم :
اینم برای محمود عزیز :
تو نسیم خوش نفسی
من کویر خار و خسم
گر به فریادم نرسی
همچو مرغی در قفسم
بازم دوستون دارم بچه های کوهدشت
حال میکنم وقتی میام تو این سایت و نظراتتون رو میخونم بساط خنده ام جور میشه …

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه ۳۰ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۶:۲۲:

عجب شعری… شعری پر از شعور

[پاسخ]

دریا در گفته :

از عذر خواهی خبری نیست… چرا؟

[پاسخ]

انقلابي در گفته :

من تاچندروزپيش طرفداردوآتشه احمدي نژادبودم اما باتوجه به هشدارمقام معظم رهبري وطفره رفتن احمدي نژاداز عذرخواهي نسبت به وي بدبين شده ام.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۰:۱۵:

يه خورده دير بدبين شدي

[پاسخ]

انقلابي پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱ اسفند , ۱۳۹۱ ۲۲:۱۳:

نه جانم براساس آموزه هاي ديني” ما موظفيم پشت سر امام (به معني عام اعم از معصوم ويا نايب او)حركت كنيم نبايد ازايشان جلوبيافتيم ونبايدهم عقب بمانيم.

[پاسخ]

لیلا پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۳:۱۹:

ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است…..

[پاسخ]

نه به اون همه کبکبه و دبدبه اومدنش نه به این خواری و ذلت رفتنش….مچونم….

[پاسخ]

انقلابي پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱ اسفند , ۱۳۹۱ ۲۲:۱۴:

ليلا خانم تاريخ ازاين موارد زياد ديده است كمي مطالعه تاريخي بدنيست.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۶:۳۹:

به خودت هم نمي آيد آدم با مطالعه اي باشي .

[پاسخ]

خدمات زیادی کرده و میکند. این مرتضوی چی بود بمب اتم بود مشکل اسلام ومسلمین بود ،حل اقتصاد مردم بود. که سیصد نماینده ملت چند ماه دادوبیداد کردند و هیاهو !!!……چی شد آخر حالا دیگه خودشون و مردم را به آرامش رساندند

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۴:۵۸:

خدمت زيادي كرده ؟؟؟؟ تورو خدا يه چيزي بگو باور كنيم

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

يكي احمدي خدمت زيادي كرده يكي تو

[پاسخ]

درمان در گفته :

سیاه دیدن یک مریضی روانیستو باید درمان شوذ،سه ملیون مسکن مهر یک قلم میبینی یا…؟!!!!!!!

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۱:۰۵:

آيا مسكن مهر تونست قيمت مسكن را پايين بياره !؟

[پاسخ]