- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار ازنا: ۳۲۰ پروژه مسکن مهر تحویل متقاضیان ازنایی داده می‌شود

710530_885

 

فرماندار شهرستان ازنا گفت: به زودی ۳۲۰ پروژه مسکن مهر تحویل متقاضیان ازنایی داده می‌شود.

به گزارش میرملاس نیوز، محمود بوالحسنی عصر دیروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر ازنا برگزار شده بود، جایگاه مسکن مهر ازنا را نسبت به جمعیت خوب ارزیابی کرد و گفت: در فاز اول پروژه مسکن مهر شهرستان ازنا تعداد ۱۴۴ واحد راه‌اندازی و افتتاح شده و در فاز دوم این پروژه تعداد ۵۰۰ واحد جهت ساخت در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفته است، که تعداد ۳۲۰ واحد از این پروژه با پیشرفت بالای ۹۵ درصد در آینده‌ای نزدیک تحویل متقاضیان می‌شود.

فرماندار ازنا افزود: مبلغ ۶۸۲ میلیارد تومان در قالب پروژه مسکن مهر به استان لرستان تخصیص یافته که از این میزان ۳۷ میلیارد تومان سهم شهرستان ازنا است که این مبلغ به لطف دولت خدمتگزار در اختیار شهرستان قرار گرفته که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

بوالحسنی در ادامه افزود: از همه مسئولینی که در جهت تسریع و رفع مشکلات پروژه مذکور تلاش نموده‌اند، کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم ادارات خدمات رسان مانند شهرداری، ادارات ازنا، گاز ، آبفا، مخابرات و … تا پایان سال جاری انشعابات و زیر ساخت‌های لازم را برای پروژه مسکن مهر فراهم کنند.

وی جایگاه شهرستان ازنا در ساخت مسکن مهر را به نسبت جمعیت خوب توصیف کرد و گفت: روند ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر در ازنا مطلوب است.