تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

رد تحقیق و تفحص از استانداری لرستان در کمیسیون شوراهای مجلس

  • کد خبر : 19692
  • 01 اسفند 1391 - 8:29

  عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: استاندار لرستان توضیحاتی را در کمیسیون ارائه داد که اعضای کمیسیون این توضیحات را قانع‌کننده دانستند؛ بر همین اساس به تحقیق و تفحص از این استانداری رای ندادند. محمد‌جواد کولیوند نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: موضوع تحقیق و تفحص از برخی […]

60319

 

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: استاندار لرستان توضیحاتی را در کمیسیون ارائه داد که اعضای کمیسیون این توضیحات را قانع‌کننده دانستند؛ بر همین اساس به تحقیق و تفحص از این استانداری رای ندادند.

محمد‌جواد کولیوند نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: موضوع تحقیق و تفحص از برخی استانداری‌ها که در کمیسیون شوراها مطرح بود در جلساتی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت استانداری لرستان از این تحقیق و تفحص‌ها حذف شد.

وی افزود: از آنجایی که استاندار استان لرستان توضیحاتی را در کمیسیون ارائه کرد اعضای کمیسیون این توضیحات را قانع‌کننده دانستند بر همین اساس به تحقیق و تفحص از این استانداری رای ندادند.

کولیوند در عین حال خاطرنشان کرد: تحقیق و تفحص از استانداری تهران، آذربایجان غربی و فارس در کمیسیون رای آورد و هم‌اکنون باید نمایندگان مجلس هم نظر خود را در این رابطه در صحن علنی عنوان کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: فکر می‌کنم طی چند روز آینده این تحقیق و تفحص‌ها در دستور کار مجلس قرار گیرد.

کولیوند اظهار داشت: بیشتر بحث این تحقیق و تفحص‌ها مربوط به مسائل مالی و استخدام‌ها و توضیح اعتبارات در سطح استان است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خبر خوبی است اما ای کاش می شد در پایان دو دولت احمدی نژادی از میزان فایده و هزینه سفرهای استانی او تحقیق و تفحص شود تا مشخص بشود که این سفرها واقعا برای مردم سودی داشت یا نه و این همه تبلیغات در موردش درست بود یا نه .

  2. ببخشید از چه لحاظ خبر خوبیست!؟.بنده متنو که خوندم متوجه نشدم که آیا بنفع استانمونه یا به ضررش!؟ من اینو استنباط کردم که شاید خواستن کار خودشونو سبک و راحت کنن!! ..پ چرا اون استانهای ذکر شده را “رد” نکردن! آیا تحقیق ونظارت و چک وکنترل مدیریت برنامه های اداره یک استان نباید از “مرکزیت” ومقامات مسوول بالا تحت نظر باشه!!!!!؟ بهر حال امیدوارم من اشتباهی موضوع رو فهمیده باشم!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.