تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

عیادت مسئولان باشگاه گهر از پیشکسوت فوتبال لرستان

  • کد خبر : 19696
  • 01 اسفند 1391 - 8:57

  تعدادی از مسئولان باشگاه گهر با حضور در بیمارستان شفا از علی خلیلی پیشکسوت فوتبال استان لرستان که همچنان در بیمارستان بستری است، عیادت کردند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، علی خلیلی بازیکن پیشین تیم فوتبال جوانان ایران اعزامی به بازی‌های بنگلادش و بازیکن منتخب لرستان در لیگ قدس چندی پیش […]

IMG12063733

 

تعدادی از مسئولان باشگاه گهر با حضور در بیمارستان شفا از علی خلیلی پیشکسوت فوتبال استان لرستان که همچنان در بیمارستان بستری است، عیادت کردند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، علی خلیلی بازیکن پیشین تیم فوتبال جوانان ایران اعزامی به بازی‌های بنگلادش و بازیکن منتخب لرستان در لیگ قدس چندی پیش به خاطر عارضه قلبی و مغزی در بیمارستان شفا در شهر خرم آباد بستری شد. در همین رابطه روز یکشنبه تعدادی از مسئولان باشگاه گهر با حضور در بیمارستان شفا از خلیلی که سابقه بازی در تیم خیبر خرم آباد را هم دارد عیادت کردند. خلیلی در حال حاضر در “آی.سی.یو” تحت مراقبت ویژه است.
 
پیش از این حیدر بهاروندرئیس هیات فوتبال استان و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به همراه بهنام گودرزی رییس کمیته فرهنگی هیات فوتبال لرستان از خلیلی عیادت کرده بودند.
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خداوند شفایش دهاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.