تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

پست جدید سیروس ابراهیمی در ایلام

  • کد خبر : 19793
  • 02 اسفند 1391 - 15:16

    مراسم تودیع ومعارفه سرپرستان قدیم و جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام امروز برگزار شد.  به گزارش میرملاس ؛ سیروس ابراهیمی مدیرکل فعلی امور استانها در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور با حفظ سمت  به عنوان سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی […]

0 (21)

 

 

مراسم تودیع ومعارفه سرپرستان قدیم و جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام امروز برگزار شد.

 به گزارش میرملاس ؛ سیروس ابراهیمی مدیرکل فعلی امور استانها در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور با حفظ سمت  به عنوان سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام نیز معارفه شد.

ابراهیمی در گفت و گوی اختصاصی با میرملاس ؛ اظهار داشت سمت بنده در سازمان از سرپرستی اداره کل امور استانها به مدیرکلی ارتقاء پیدا کرده و هم اکنون هم با حفظ سمت مدیرکل امور استانها موقتاً سرپرستی اداره کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام  را برعهده گرفته ام تا بزودی مدیرکل جدید جایگزین شود.

وی همچینین در این زمینه بیان داشت  : در طول هفته ۲ روز برای انجام امورات اداره کل میراث فرهنگی استان در ایلام خواهم بود.

سیروس ابراهیمی فرمانداری کوهدشت و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان را نیز در سوابق کاری خود دارد که چندین دوره هم به عنوان مدیر نمونه ی استانی برگزیده شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 32در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۲
  1. چقدر این آقا سیروس پست عوض میکنه….در هر صورت مبارکه………..

  2. هذا من فضل ربی

    با سلام و عرض ادب. 
    جناب آقاى مهندس إبراهیمی 
    با توجه به شناخت و توان مدیریتى که در جنابعالى وجود دارد ، انتخاب شما با هر عنوان و سمتى در هر کجاى ایران اسلا مى مسرت بخش و شایسته تبریک است.
    ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.

  3. جناب ابراهیمی مدیری لایق وکاربلد هستند ومطمئنا هرکجا باشند منشاتحول وپیشبرد اهداف عالی می باشند. امیدوارم همیشه موید وسربلندباشند.

  4. با خودم فکر می کنم :چگونه است که ما در این سردنیا عرق می ریزیم و وضعمان این است و آنها در آن سر دنیا عرق می خورند و وضعشان آن است!نمیدانم مشکل در نوع عرق است یا در نوع ریختن و خوردن؟!!

  5. متاسفانه ایشان آنزمان که مدیر میراث فرهنگی لرستان بود برنامه های خوبی برای گردشگری استان داشتند که به جرم همین خوب بودن کنار زده شد و اقای صابری متاسفانه از این حیث هم ضربه بزرگی به استان زد.پس از ایشان هم اقایان رحم دل و گودرزی بر مسند میراث فرهنگی نشستند که یکی لیسانس فیزیک بود و دیگری …………. . راستی شاید یکی از دلایلی که لرها رییس جمهور نمیشوند همین خوب بودن مدیریتشان است.چون اگر خوب باشی کنار زده خواهی شد.

  6. خدمت جناب ابراهیمی که از مدیران توانا با تجربه وروشنفکر هستند تبریک عرض می کنم.

  7. موفق و پیروز باشید

  8. کوهدشت لیاقت ابراهیمی را نداشت

  9. باسلام خدمت همه دوستان!!!آقای بازوند چرا کوهدشت لیاقت نداره؟امسال جنابعالی هستند که همه مردم وبا خودشون می سنجن!مردم کوهدشت از نجیب ترین مرمان این کشورند وواقعا اگه یه ذره خوبی ببینن به شور میان وقدر میدونن!آقای ابراهیمی هم هیچ گلی به سر این شهر نزدن که بگیم مردم کوهدشت قدرشو ندونستن. براتون متاسفم فقط

    • دوست عزیز منظور فکر کنم منظور آقاى بازوند مردم شریف کوهدشت نبود. این تفکر برخى سیاسیون است که تحمل و لیاقت امثال آقاى إبراهیمی را ندارند. رآه مردم شریف این دیار با سیاسیون جداست.

    • درود بر شما

    • دل ستی ! درست است که دلتان سوخته اما این دلیل نمی شود که غلط های املایی فاحش کامنت هایتان را نبینید. “امثال ” درست است برادر! ضمنا من با حرف شما موافقم. ادم مورد بحث فقط به خاطر نزدیکی به مشایی و احمدی نژاد رشد می کند و گرنه این همه آدم شایسته وجود دارند که منزوی شده اند

  10. سیروس ابراهیمی یک نخبه کوهدشتی همه میدانند

    • نخبه تعریف داره جناب روستایی! همه ی مفاهیم شناسنامه دار رو به پای احساسات خودتون قربانی نکنید لطفا!

  11. جناب دل ستی برو با چشم بصیرت مدیریت شهر کوهدشت با دوران سیروس مقایسه..اگر هم نمیتوانی از دوستان با بصیرت بپرس

  12. درود بر سیروس خان ……درجدال با کوته بینان

  13. واقعا ابراهیمی یک تنه به جنگ مناصب رفته ..امیدوارم موفق و موید باشند

  14. سیروس حیف است مال کوهدشت باشد.سیروس لرستانیست

  15. ابراهیمی یک مرد برون مرزیست فقط مال کوهدشت نیست. واقعا لایق است

  16. کوهدشتیها قدر این بزرگمرد را بدانید نخبه کشی نکنید

  17. کوهدشت را باید با سیروس ابراهیمی ساخت نه کسانی که در شهر خود هم غریبند

  18. شهری عزیز حتما سیروس خان را خوب میشناسی که از کدام تبار مردان بزرگ حرف میزنی
    واقعا اداره کوهدشت با این استخوان بندی به ایشان بسپارید

  19. اقایان بازوند ودل ستی در اینکه مردم کوهدشت افراد لایقی هستند شکی نیست زیرا اقای ابراهیمی که از مدیران نمونه استان بودند از همین مردمند اما مدیران بومی در لرستان دچار سیاسی کاری ناشی از جو سیاست زده استان میشوند که در نهایت استان ما این سرمایه های مدیریتی را از دست میدهد برای اقای ابراهیمی ارزوی موفقیت دارم زیرا ایشان تابلویی از فرهنگ وسرمایه کوهدشت سرافراز است

  20. این حسن اطمینان راتبریک عرض مگوییم

  21. تبریک به اقای ابراهیمی ومردم فهیم کوهدشت لرستان

  22. ارزوی توفیق برای جناب ابراهیمی وتبریک به همکاران میراثی در استان ایلام بخاطر همکاری با ایشان

  23. متا سفانه در استان ما هرکس رشد کند اورا به هر طریقی تضعیف میکنند اما در سایر استانها به کمترین سرمایه های مدیریتی خود مینازند ما هم قدردان باشیم نه تخریبگر در این که اقای ابراهیمی یک مدیر تواناست هیچ شکی نیست تمام ایران هم مخالف باشند چینیهای شرکت نفت بابا حبیب مدیریت ایشان را قبول داشتند در هر صورت موفق باشند

    • درودخدابرسیروس ابراهیمی،فقط باید بگویم کسی آقای ابراهیمی را خوب بشناسد لیاقت
      ایشان بیشتر ازاین پست ومقامهاست امیدوارم موفق وپیروز باشد که افتخاریست برای لرستان

  24. آقای ابراهیمی یکی از مدیران توانمند استان بود حیف که نتونستن حفظش کنن ایشان باید یکی از مدیران ارشد کشوری باشد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.