کد خبر : 19793
تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 782 بازدید

پست جدید سیروس ابراهیمی در ایلام

    مراسم تودیع ومعارفه سرپرستان قدیم و جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام امروز برگزار شد.  به گزارش میرملاس ؛ سیروس ابراهیمی مدیرکل فعلی امور استانها در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور با حفظ سمت  به عنوان سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی […]

0 (21)

 

 

مراسم تودیع ومعارفه سرپرستان قدیم و جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام امروز برگزار شد.

 به گزارش میرملاس ؛ سیروس ابراهیمی مدیرکل فعلی امور استانها در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور با حفظ سمت  به عنوان سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام نیز معارفه شد.

ابراهیمی در گفت و گوی اختصاصی با میرملاس ؛ اظهار داشت سمت بنده در سازمان از سرپرستی اداره کل امور استانها به مدیرکلی ارتقاء پیدا کرده و هم اکنون هم با حفظ سمت مدیرکل امور استانها موقتاً سرپرستی اداره کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام  را برعهده گرفته ام تا بزودی مدیرکل جدید جایگزین شود.

وی همچینین در این زمینه بیان داشت  : در طول هفته 2 روز برای انجام امورات اداره کل میراث فرهنگی استان در ایلام خواهم بود.

سیروس ابراهیمی فرمانداری کوهدشت و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان را نیز در سوابق کاری خود دارد که چندین دوره هم به عنوان مدیر نمونه ی استانی برگزیده شده است.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

چقدر این آقا سیروس پست عوض میکنه….در هر صورت مبارکه………..

[پاسخ]

هذا من فضل ربی

با سلام و عرض ادب. 
جناب آقاى مهندس إبراهيمي 
با توجه به شناخت و توان مديريتى كه در جنابعالى وجود دارد ، انتخاب شما با هر عنوان و سمتى در هر كجاى ايران اسلا مى مسرت بخش و شايسته تبريك است.
ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.

[پاسخ]

اسدالله آزادبخت در گفته :

جناب ابراهیمی مدیری لایق وکاربلد هستند ومطمئنا هرکجا باشند منشاتحول وپیشبرد اهداف عالی می باشند. امیدوارم همیشه موید وسربلندباشند.

[پاسخ]

با خودم فکر می کنم :چگونه است که ما در این سردنیا عرق می ریزیم و وضعمان این است و آنها در آن سر دنیا عرق می خورند و وضعشان آن است!نمیدانم مشکل در نوع عرق است یا در نوع ریختن و خوردن؟!!

[پاسخ]

فرهاد پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۱ ۰۸:۳۸:

باسلام وخسته نباشید اقا یا خانم خیلی جمله عالی نوشتید

[پاسخ]

همشهری پاسخ در تاريخ شنبه ۵ اسفند , ۱۳۹۱ ۰۸:۵۲:

البته فکر کنم و اگه اشتباه نکرده باشم این جمله از علی شریعتی می باشد.

[پاسخ]

کیانوش بیرانوند در گفته :

متاسفانه ایشان آنزمان که مدیر میراث فرهنگی لرستان بود برنامه های خوبی برای گردشگری استان داشتند که به جرم همین خوب بودن کنار زده شد و اقای صابری متاسفانه از این حیث هم ضربه بزرگی به استان زد.پس از ایشان هم اقایان رحم دل و گودرزی بر مسند میراث فرهنگی نشستند که یکی لیسانس فیزیک بود و دیگری …………. . راستی شاید یکی از دلایلی که لرها رییس جمهور نمیشوند همین خوب بودن مدیریتشان است.چون اگر خوب باشی کنار زده خواهی شد.

[پاسخ]

یک همشهری در گفته :

خدمت جناب ابراهیمی که از مدیران توانا با تجربه وروشنفکر هستند تبریک عرض می کنم.

[پاسخ]

فرهاد در گفته :

موفق و پیروز باشید

[پاسخ]

بازوند در گفته :

کوهدشت لیاقت ابراهیمی را نداشت

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۴:۰۳:

احسنت

[پاسخ]

دل ستی در گفته :

باسلام خدمت همه دوستان!!!آقای بازوند چرا کوهدشت لیاقت نداره؟امسال جنابعالی هستند که همه مردم وبا خودشون می سنجن!مردم کوهدشت از نجیب ترین مرمان این کشورند وواقعا اگه یه ذره خوبی ببینن به شور میان وقدر میدونن!آقای ابراهیمی هم هیچ گلی به سر این شهر نزدن که بگیم مردم کوهدشت قدرشو ندونستن. براتون متاسفم فقط

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۴:۰۸:

دوست عزيز منظور فكر كنم منظور آقاى بازوند مردم شريف كوهدشت نبود. اين تفكر برخى سياسيون است كه تحمل و لياقت امثال آقاى إبراهيمي را ندارند. رآه مردم شريف اين ديار با سياسيون جداست.

[پاسخ]

هم شهري پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۶:۵۵:

درود بر شما

[پاسخ]

بريون پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۸:۳۱:

دل ستي ! درست است كه دلتان سوخته اما اين دليل نمي شود كه غلط هاي املايي فاحش كامنت هايتان را نبينيد. “امثال ” درست است برادر! ضمنا من با حرف شما موافقم. ادم مورد بحث فقط به خاطر نزديكي به مشايي و احمدي نژاد رشد مي كند و گرنه اين همه آدم شايسته وجود دارند كه منزوي شده اند

[پاسخ]

روستایی در گفته :

سیروس ابراهیمی یک نخبه کوهدشتی همه میدانند

[پاسخ]

دخو پاسخ در تاريخ شنبه ۵ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۹:۳۸:

نخبه تعریف داره جناب روستایی! همه ی مفاهیم شناسنامه دار رو به پای احساسات خودتون قربانی نکنید لطفا!

[پاسخ]

جناب دل ستی برو با چشم بصیرت مدیریت شهر کوهدشت با دوران سیروس مقایسه..اگر هم نمیتوانی از دوستان با بصیرت بپرس

[پاسخ]

درود بر سیروس خان ……درجدال با کوته بینان

[پاسخ]

سهراب در گفته :

واقعا ابراهیمی یک تنه به جنگ مناصب رفته ..امیدوارم موفق و موید باشند

[پاسخ]

بیرانوند در گفته :

سیروس حیف است مال کوهدشت باشد.سیروس لرستانیست

[پاسخ]

شفیعی در گفته :

ابراهیمی یک مرد برون مرزیست فقط مال کوهدشت نیست. واقعا لایق است

[پاسخ]

ستوده در گفته :

کوهدشتیها قدر این بزرگمرد را بدانید نخبه کشی نکنید

[پاسخ]

کوهدشت را باید با سیروس ابراهیمی ساخت نه کسانی که در شهر خود هم غریبند

[پاسخ]

سیاره در گفته :

شهری عزیز حتما سیروس خان را خوب میشناسی که از کدام تبار مردان بزرگ حرف میزنی
واقعا اداره کوهدشت با این استخوان بندی به ایشان بسپارید

[پاسخ]

احمدی در گفته :

اقایان بازوند ودل ستی در اینکه مردم کوهدشت افراد لایقی هستند شکی نیست زیرا اقای ابراهیمی که از مدیران نمونه استان بودند از همین مردمند اما مدیران بومی در لرستان دچار سیاسی کاری ناشی از جو سیاست زده استان میشوند که در نهایت استان ما این سرمایه های مدیریتی را از دست میدهد برای اقای ابراهیمی ارزوی موفقیت دارم زیرا ایشان تابلویی از فرهنگ وسرمایه کوهدشت سرافراز است

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

این حسن اطمینان راتبریک عرض مگوییم

[پاسخ]

از ایلام در گفته :

تبریک به اقای ابراهیمی ومردم فهیم کوهدشت لرستان

[پاسخ]

بیرانوند در گفته :

ارزوی توفیق برای جناب ابراهیمی وتبریک به همکاران میراثی در استان ایلام بخاطر همکاری با ایشان

[پاسخ]

مرادی در گفته :

متا سفانه در استان ما هرکس رشد کند اورا به هر طریقی تضعیف میکنند اما در سایر استانها به کمترین سرمایه های مدیریتی خود مینازند ما هم قدردان باشیم نه تخریبگر در این که اقای ابراهیمی یک مدیر تواناست هیچ شکی نیست تمام ایران هم مخالف باشند چینیهای شرکت نفت بابا حبیب مدیریت ایشان را قبول داشتند در هر صورت موفق باشند

[پاسخ]

محمدی پاسخ در تاريخ شنبه ۵ اسفند , ۱۳۹۱ ۰۰:۵۶:

درودخدابرسیروس ابراهیمی،فقط باید بگویم کسی آقای ابراهیمی را خوب بشناسد لیاقت
ایشان بیشتر ازاین پست ومقامهاست امیدوارم موفق وپیروز باشد که افتخاریست برای لرستان

[پاسخ]

ب ولیپور در گفته :

آقای ابراهیمی یکی از مدیران توانمند استان بود حیف که نتونستن حفظش کنن ایشان باید یکی از مدیران ارشد کشوری باشد .

[پاسخ]