تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

دستگاههای متولی امر گردشگری لرستان برای شرکت در نمایشگاه سرمایه گذاری گردشگری استقبال نکرده اند

  • کد خبر : 19830
  • 03 اسفند 1391 - 20:34

  به گزارش میرملاس ؛ مدیرکل میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: دستگاه های متولی امر گردشگری این استان تاکنون برای شرکت در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان در تهران استقبال نکرده اند. ˈسیدقاسم قربانیˈ روز پنجشنبه درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرن افزود: در مجموع از دستگاه های مختلفی از […]

1 copy

 

به گزارش میرملاس ؛ مدیرکل میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: دستگاه های متولی امر گردشگری این استان تاکنون برای شرکت در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان در تهران استقبال نکرده اند.

ˈسیدقاسم قربانیˈ روز پنجشنبه درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرن افزود: در مجموع از دستگاه های مختلفی از جمله بانک ها، اتاق بازرگانی،‌صنایع و معادن،‌شهرداری ها و سازمان همیاری شهرداری های استان لرستان و دیگر دستگاه های متولی برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده اما تاکنون این دستگاه ها رغبتی برای حضور در این نمایشگاه نداشته اند.

وی اظهار داشت: از آنجا که این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود،‌ بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان لرستان به شمار می رود که حضور دستگاه های متولی می تواند علاوه بر رونق بخشیدن به این نمایشگاه، گام موثری در جهت افزایش میزان سرمایه گذاری استان داشته باشد.

وی تصریح کرد: به همین منظور سایت www.cito.ir برای ثبت نام و حضور دستگاههای متولی امر گردشگری جهت شرکت در این نمایشگاه آماده است تا بتوانند در راستای معرفی بیشتر ظرفیت ها و پتانسیل های خود اقدام کنند.

قربانی افزود: به طور یقین حضور تمامی این دستگاهها و میراث فرهنگی لرستان می تواند به معرفی بهتر استان در این نمایشگاه کمک شایانی داشته باشد و از این طریق استان لرستان نیز بهتر معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ متر غرفه برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان لرستان در حوزه گردشگری لرستان در نظر گرفته شده است،‌گفت: حضور این دستگاهها می تواند در رشد و توسعه همه جانبه حوزه گردشگری لرستان تاثیرگذار باشد.

به گفته وی نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری لرستان از ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.