تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

دیدار پیریایی با آیت الله سیستانی

  • کد خبر : 20006
  • 07 اسفند 1391 - 9:43

  آیت الله العظمی سیستانی در دیدار پیریایی استاندار قم فرمودند :از نزدیک در جریان رشد و توسعه شهر مقدس قم هستم. به گزارش روابط عمومی استانداری قم ، کرم رضا پیریایی استاندار قم در سفر عراق با آیت الله العظمی سید علی سیستانی مرجع عالیقدر جهان تشیع دیدار و گفتگو کرد.  در این دیدار […]

tm.aspx

 

آیت الله العظمی سیستانی در دیدار پیریایی استاندار قم فرمودند :از نزدیک در جریان رشد و توسعه شهر مقدس قم هستم.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم ، کرم رضا پیریایی استاندار قم در سفر عراق با آیت الله العظمی سید علی سیستانی مرجع عالیقدر جهان تشیع دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار مرجع عالیقدر جهان تشیع ضمن دعای خیر برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی فرمودند : از نزدیک در جریان رشد و توسعه شهر مقدس قم هستم  . وی حوزه علمیه قم را عظیم ترین حوزه علمیه جهان اسلام دانست و افزود : حوزه علمیه قم باید به خوبی تقویت شود .

وی به ممتاز بودن قم از حیث چاپ ونشر اشاره نموده و گفتند : از جهت چاپ و نشر کتب دینی ، شهر مقدس قم نمونه است و باید تمهیدات لازم برای حفظ این موقعیت اندیشه شود .

ایشان ضمن سفارش به خلوص نیت در جهت خدمت به مردم افزودند : دنیا برای هیچ کس نمی ماند و این امکان برای افراد تمام شدنی است ، لذا باید قدر زمان را دانست و هر چه توان دارید به مردم خدمت کنید .

پیریایی استاندار قم نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با  مرجع عالیقدر به گزارش از فعالیت های انجام شده در قم اشاره و به تشریح پروژه های کلان قم پرداخت .

وی گفت :قم از حیث چاپ و نشر مقام دوم را در کشور دارا ست و در این راستا شهرک چاپ ونشر جهت توسعه این امر در نظر گرفته شده است  .

وی حوزه علمیه قم را سر منشأ برکات قم دانست و اظهار داشت وجود بارگاه کریمه اهل بیت (س) و مراجع عظام همواره منبع فیض عظیم برای مسئولان بوده است .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. فراموش نمی کنم که تا چندسال پیش دوستان و هم جناحی های آقای پیریایی به آیت الله سیستانی می گفتند : ” انگلیسی”

    • این دو بد اخلاقی است ۱…حرف چندسال پیش!دوستان وهم جناحی های ! آقای پیریایی..وهم تکرار این حرف و..۲….تضعیف بجای تقویت همشهری–جالب ترماجرای آهنگربلخ ومسگر شوشتراست ..اولا سند این قصه و ثانیاربط قضیه به آقای پیریایی..وآخراینکه این این همزنی یا خود زنی ها در فصل تشویق برادری !

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.