تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

وقوع سانحه ی رانندگی برای مدیر سایت میرملاس نیوز

  • کد خبر : 20024
  • 07 اسفند 1391 - 17:24

   امین آزادبخت مدیر پایگاه تحلیلی خبری میرملاس نیوز، روز گذشته به اتفاق خانواده در محور مواصلاتی کوهدشت- خرم آباد دچار سانحه ی رانندگی شدند و هم اکنون به علت جراحات وارده در بخش ارتوپدی بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بستری می باشند. صبح امروز برخی از مسئولین استانی از جمله : ریاست دانشگاه علوم […]

mirmelas00001

 

 امین آزادبخت مدیر پایگاه تحلیلی خبری میرملاس نیوز، روز گذشته به اتفاق خانواده در محور مواصلاتی کوهدشت- خرم آباد دچار سانحه ی رانندگی شدند و هم اکنون به علت جراحات وارده در بخش ارتوپدی بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بستری می باشند. صبح امروز برخی از مسئولین استانی از جمله : ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان و معاونین ایشان، ریاست بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران شاخه ی لرستان ، مدیر کتابخانه های عمومی استان لرستان و نیز جمع کثیری از مسئولین نشریات استانی، خبرگزاری ها و خبرنگاران رسانه ها از ایشان عیادت نمودند.همچنین آقایان دکتر آقامحمدی و دکتر کائیدی نمایندگان مردم خرم آباد و پلدختر در مجلس شورای اسلامی تلفنی جویای حال وی شدند.

 

mirmelas00002

 

نکته اینکه میرملاس نیوز در کنار سایر رسانه های استان ضرورت تسریع در روند تکمیل چهارخطه ی کوهدشت -خرم آباد را در دفعات مکرر به مسئولین شهرستان و استان گوشزد نموده است. جاده ای که سالانه جان تعداد زیادی از مسافرین را گرفته یا به خطر می اندازد و به تعبیری به آتاری مرگ تبدیل شده است.

برای امین آزادبخت و خانواده ی محترمش آرزوی سلامتی و طول عمر می نمائیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 96در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹۶
  1. سلام . خوشحالم که حال ایشان خوب است . آرزوی سلامت و بهروزی برای ایشان و خانواده محترمشان را دارم

  2. با ارزوی سلامتی برای اقای ازادبخت وخانواده محترم

  3. سلام
    تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
    امین عزیز از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم .آرزوی سلامتی هرجه زودتر برای شما و خانواده گرامیتان دارم .

  4. امیدوارم مشکلی نداشته باشند وهرچه زودتر سلامت کامل حاصل شود .

  5. برادر امین آزادبخت بدین وسیله برای شما و خانواده‌ از خدای مهربان سلامتی طلب می‌کنیم.
    بارها در سایت محترم میرملاس نیوز گزارشات تصادف‌های خط کوهدشت خرم‌آباد را از زبان امین عزیز شنیدیم و دیدیم. دور از جون، دور از جون، بالاخره خیاط در کوزه افتاد!
    امید که با جدیت مسؤولین محترم این جاده‌ی خرم‌آباد – کوهدشت هرچه زودتر اتوبان شود.
    تمام پرسنل پیشوک و کودکان این مجله با تمام وجود برای امین و خانواده‌اش دعا می‌کنند.
    پیشوک

  6. امین باباخودت میدونی گوش شنوا نیست واسه چهار خطه کردن به عموم هم استانیها بگو ازخطکوهدشت خرم اباد هم گوش شنوا هم چشم بینا هم احتیاط کنن مارابه وعده ووعید مسولین خیری نیست

  7. الحمدالله بخیر گذشت انقده ادم نخبه دانشمند بیگناه دانشجو در این جاده ازدست رفته یا معلول شده که دیگه اشخاص واسمون فقط یه خبره فان آقا یاد خانو بچه و…درجاده کوهدشت خرم ا بادکشته شد امیدوارم مهر ماندگار تا یایان قرن ۱۴ به امام برسد شاید نوه هایمان مرتکب سانحه نشوند پدرانان وخودمان تلف شدیم شاید نسل بعد به ما افتخارکنند که واسشون جاده چهار خطه جا گذاشتیم بیکاری پیشکش

  8. تا پایان قرن ۱۴ به اتمام برسد ۹ سال وقت داریم

  9. امروز عصر با بچه های هفته نامه سیمره او را ملاقات کردیم. روحیه اش خیلی خوب بود و برای سلامتی اش دعا میکنیم. اما وقتی کسی مثل امین آزادبخت که زبان اعتراضش به وسعت میرملاس است پروسه ی معالجه اش معطل زیرمیزی است، وای به حال دیگرانی که زبان ندارند! وای به شرفِ متخصصانی که شرم ندارند! وای به بدبختیِ ملتی که دزدیِ محترمانه در جامعه اش آنقدر رسمی است که حتی از اعلامش به یک خبرنگار ابایی ندارند! بدا به سرنوشتِ مردمی که تفاوت قائل نیستند بین کسانی که آرامش خود را صرف خوشبختیِ آنها میکنند با کسانیکه آرامشِ آنها را صرف انباشتنِ جیبهایشان میکنند!

    • درد دل زیاد است!!!!!!!!!!!!!
      شهر ما دانشگاهی برای پزشکان است (نمی خواهم بگویم آزمایشگاه!) می‌آیند لت و پار می‌کنند تست می‌کنند. خون مردم را در شیشه می‌کنند سپس با ماشین‌ها و ثروت‌های آنچنانی بیماران فقیر را رها کرده و می روند.
      برادر زیرمیزی برای مدیران شبکه‌ی بهداشت هم تعریف منطقی دارد پس چرا دکترها نگیرند!

    • کجایی داداش هنوز هیچی نشنیدی وقتی مادری بچه اش رو به خاطر نداشتن پول رشوه واسه زایمان از دست میده وقتی جوانی به خاطر پرداخت دیرتر هزینه پول امپول یکی از پاهاشو از دست میده دیگه از این ملت چه انتظاری می توان داشت؟؟؟؟زندگی دیگه غیرقابل تحمل شده انسانیت دیگه کم رنگ شده مردانگی و شرف رنگ باخته افسوس افسوس…

    • برای امین آزادبخت آرزوی سلامتی دارم. بسیار متاسف شدم و دیدن عکسهای او در این وضع اصلا جذابیتی نداشت جزء ترس… ترس از دست دادن عزیزان به دلایل مشابه…
      اما در مورد زیر میز ی، خودم هم دچار مشکل بودم و ۷ ماه بخاطر ندادن زیر میزی و مقاومت در پرداخت آن به پزشک ( ) دچار مشکلات فراوانی شدم که هنوز هم از آن رنج میبرم و در نهایت نیاز من به عمل جراحی و بی وجدانی آن پزشک و دیگران هم کیشان او وادارم کرد به پرداخته پول زور!
      اگر روزی تصمیم بر این شد اسامی این پزشکان گفته بشه اسم آن پزشک را خواهم گفت… جای این پرونده در میرملاس و بررسی آن خالیه.

  10. درود به امین عزیز.
    طبیعتن همه ی همکاران و دوستان امین از جمله ما از شنیدن این خبر شوکه و ناراحت و نگران شدیم. شکر خدا که به خیر گذشته است و امیدواریم این دوست هنرمندمان به اتفاق خانواده مصدومش به زودی سلامتی خود را بازیافته و به حلقه ی ما برگردند.
    صمیمانه و از صمیم قلب برایشان آرزوی بهبودی سریعتر داریم.

  11. خدابدنده آقای آزادبخت

  12. امیدوارم که بزودی سلامتی خود و خانواده اشان حاصل شود و دیگر صحبت از این پروژه مرگ نکنند این جاده چه بلاهایی که بر سر مردم این شهرستان نیاورده است.
    این گرگ سالهاست که با گله آشناست.

  13. سلامتی برای اقای آزادبخت و خانواده محترم را از خداوند متعال آرزو دارم

  14. امیدوارم به درگاه خدا این چهره خدوم و زحمت کش هر چه سریعتر بهبود یابد

  15. امین جان خبر رو دیدم شوکه شدم. شکر خدا تصویرت نشون میده جراحت زیادى نداشتى. زنگ زدم به تلفن همراه ت خاموش بود. زنگ زدم به یکى از همکارام جویاى احوالت شدم. خدا هم خودت و هم خانواده ات و زودتر شفاء بده. ما به امثال شما حالا حالاها نیاز داریم امین جان. راستى اگه مسؤولین محترم آقا امین ما رو میفرستادن کیش شاید همچین سانحه اى براش پیش نمیومد!!! گفتم شاید!!

  16. همین الان گفتم یه سری به میرملاس نیوز بندازم اولین تیتر رو که دیدم خیلی شوکه شدم. خیلی متاسف شدم.امیدورام زودتر سلامتیتون رو به دست بیارین.

  17. با سلام
    بتده هم برای تندرستی و سلامتی ایشان دعا میکنم امیدوارم هرچه سریعتر بهبود پیدا کنند.
    با احترام

  18. امین جان نه قصه این”قتل گاه” کوهدشت، خرم آباد به این راحتی دست از سر ما و مردمان غریب ما بر میدارد.
    نه تقاضاهای بی شررررمانه “زیرمیزی” این آقایان به ظاهر معالج، امابه ترحم محتاج…
    نمدانیم چقد و تا کی باید تاسف بخوریم ازدست این مسئولان، که کار به جایی کشیده است که متخصصان”ببخشید” جلادان” این استان بجای معالجه درد و زخم مریض های خود آن ها را از لبه تیغ بی شرمی، می گذرانند.
    عجیب است واقعا عجیب است، تاخیر در عمل جراحی امین فقط بخاطر رد درخواست زیرمیزی
    ارزشمندان مثلا متخصص بوده. وای به حال همه ما که دلمان به اینگونه افراد خوش شده است.

    —————————————————————–
    امین جان امیدوارم هر چه سریع تر به مجموعه دوستان و میرملاس نیوز برگردی، و شاهد بهبود حال خودت و خانواده محترمت باشیم.

    • خدارو شکر که امین و سایر اعضای خانواده اش سالمن واقعن شوکه شدم و خوشحالم که اتفاقه بدی نیفتاده. شاید این تصادف امین فتح بابی باشه برای پرداخت به قضیه زیرمیزی در بیمارستان های استان امیدوارم مسئولین میرملاس پرونده ای ویژ] در این زمینه باز کنن تا شاید درد کوچکی برداشته شود

  19. برای مدیر سایت میرملاس نیوز وخانواده محترمشان آرزوی سلامتی دارم

  20. از شنیدن خبر بسیار متاثر شدم،امیدوارم امین عزیز و خانواده ی محترمشان بزودی بهبودی و سلامتیشان را بازیابند.

  21. امین جان همکار محترم و تلاشگرم،امیدوارم هرچه زود تر به همراه خانواده محترمتان سالم و سلامت به زندگی عادی خود بر گردید.برایتان از خداوند متعال آرزوی بهروزی و سربلندی از ایزد منان خواستارم.

  22. خدا را شکر که ختم به خیر شده

  23. باسلام امیدوارم هرچه زودتر بهبودی حاصل بشه تعریف شمارو خیلی شنیدم سایه تون ازسرمطبوعات کوهدشت کم نشه انشاالله همیشه موفق باشید

  24. امین عزیز از درگاه خداوند متعال خواهان سلامتی و تندرستی عاجل هستم…

  25. باآرزوی سلامتی برای امین جان. حتما ایشان درفکراین بوده که چه جوراین جاده پرپیچ وخم وپردست انداز رابرای مسوولین توصیف کندتاشاید درعملیات ساخت آن تصریع شود.

  26. خبر تاثرآوری بود اما سلامتی ایشون باعث خوشحالی مجدد شد. امیدوارم که مسئولین محترم نسبت به تعریض و بهسازی این محور که در ردیف طرح های مهر ماندگار هم قرار گرفته بیشتر تلاش کنند. انشاا… که هرچه سریع‌تر بهبودی خودشون رو بدست آورده و فعالیت رسانه‌ای خودشون رو از سر بگیرن.

  27. خدا رو شکر که خطرات جانی رفع شده.آرزویی سلامتی دارم واسه امین آزادبخت و خانواده ی محترمش

  28. برا خدا شکری وخیر گذشت ..تو این جاده فکر کنم اکثر کوهدشتیها یک بارهم که شده بدون اتفاق نبوده براشون .افراد غریبه که برابار اول ازاین جاده عبور میکنند یا کشته میشن یا بار دوم ترجیح میدن ازاین جاده عبور نکنند پس اول زیرساخت باید درست شود مثل جاده…..بعد تبلیغ برا جذب گردشگر وتوریست بکنیم چون مدیون میشیم اگه از جاده قتلگاه عبور کنند (زبانم لال بلایی سرشان بیاد)وبه کوهدشت برسند

  29. آقای آزادبخت….
    واقعا متاسفم که این اتفاق براتون افتاد…خیلی ناراحت کننده بود برامون!
    اما خدا رو شکر می کنیم که همتون زنده هستین….

  30. از اینکه به خیرگذشته خوشحالم وسلامتی شماوخانوادتو از ایزدمنان ارزومندم ،مسیرکوهدشت ـ خرم اباد باتمام زیبایی های طبیعتش یکی ازپرحادثه ترین جاده های کشورشده، چه عزیزانی که در این جاده از دست رفتند، به امید روزی که این جاده ایمن شود و باارامش واسودگی خاطر سفرکنیم و شاهدچنین خبرهایی نباشیم

  31. آقای آزادبخت از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدیم امیدوارم هرچه سریع تر زیر سایه حق ازسلامت کامل برخوردارشوید خدا با صابران است

  32. امین جان خدا بد نده.از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم ولی باز خدارو شکر که تلفات جانی نداشتید امیدوارم هرچه سریعتر سالم و سرحال به جمع دوستانتون برگردید.

  33. سلام.
    خداروشکرکه به خیرگذشت.
    امیدوارم هرچه سریعتر حال ایشان و خانواده محترمش بهبود یابد.

  34. سلام امین جان خوشحالم که بخیر گذشت از خدای متعال طلب سلامتی برای شما و خانواده‌ محترمتون رو دارم و امیدوارم هرچه زودتر برگردید پیشمون .
    نفس گرمتون باعث دلگرمی ماست امین دوست داشننی

  35. با آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما دوست و همکار عزیز.
    امیدواریم در کنار خانوادتون سالم و سرحال باشین.

  36. آقای امین آزادبخت برای شما وخانواده محترمتان سلامت و بهبودی کامل آرزومندم

  37. خدا را شکد که به خیر گذشت

  38. سلامتی و بهبودی کامل را برای جناب آقای آزادبخت و خانواده ی محترم‌ ایشان آرزومندم.

  39. امیدوارم برای همکار گرامی مان مشکلی پیش نیاید واز درگاه خداوند منان دعا می کنیم که حال وی روبه بهبودی باشد

    از طرف مدیر سایت کونانی نیوز :طرهانی
    http://konaninews.ir/

  40. khoda ro shokr ke chizi nashode

  41. خداوند نگهدار شما و خانواده عزیزتان باشد و سلامتی کامل حاصل شود .

  42. برای آقای آزادبخت زبان گویای مشکلات لرستان و افتخار شهرستان کوهدشت آرزوی سلامتی دارم.

  43. امین جان از امیدوارم هرچه زودتر شاهد سلامتی شما و خانواده محترمتون باشم.
    جاتون اینجا خالیه.

  44. برادر امین آزادبخت بدین وسیله برای شما و خانواده‌ از خدای مهربان سلامتی طلب می‌کنیم.

  45. این جاده مزخرف کوهدشت خرم آباد تا همه رو به کشتن نده مگه درستش می کنن

  46. آرزوی سلامتی عاجل برای آقای آزادبخت و خانواده ایشان دارم.

  47. سلا م دوست عزیز و پر تلاش آرزوی ما بهبودی شماست
    از خداوند متعال سلامتی را برات خواستارم

  48. سلامتی کامل شما را ازدرگاه خداوند منان خواستارم امیدوارم هرچه زودتر به به کار و زندگی برگردید

  49. خدا بد نده .ایشالا زودی خوب شی از طرف خودم و تمام کاربران لر موزیک برای تو دوست عزیز آرزوی سلامتی داریم.
    http://www.Lor-music.com

  50. به امید به بهبودی کامل شما

  51. باسپاس از همگی دوستان وهنرمندان عزیزکه درطول این چند روزه بطور مستمرپیگیر وضعیت امین وخانواده ایشان شده اند. بخاطرکثرت شما عزیزان ازبردن اسامی سروران عزیزم معذورم چون میترسم کسی از قلم بیفته اما ازهمگی شما عزیزان ممنونم. امیدوارم پاینده باشید

  52. سلام بر شما
    شنیدن تصادف شما جناب آقای آزادبخت و خانواده محترمتان به شدت باعث نگرانی و پریشان حالی ما شد آنهم در جاده پرمخاطره ای که بارها و بارها شما با قلم و تصاویر زیباتون مشکلات و خطر آفرین بودنش رو هشدار دادید اما بگوش احدی نرفت که نرفت…
    مع الوصف از اینکه تصادف پیش آمده تلفات جانی در بر نداشته خوشحال شدیم و از خداوند سبحان خواستاریم هرچه سریعتر حاتان بهبود یافته و به خدمت خود در عرصه رسانه و خبر ادامه دهید.
    یاحق
    …رضا محمدی…

  53. آرزوی سلامتی و بهروزی برای امین عزیز دارم

  54. برای این عزیز و خانواده محترمشان ارزوی بهبودی کامل دارم

  55. سلام بسیارازاین خبرمتاثرشدم
    ۱-میرملاس به پلدخترکم مهربوده وبیشتراخبارسایرحوزه هاونمایندگان رامنتشرمی کنداماازاینکه الان دکترکاییدی احوال خبرنگاراین سایت راجویاشده نشان ازبزرگی اش دارد
    ۲-دکترکاییدی مردبزرگی است این خبرروحوندم به داشتن چنین نماینده ایی که پیگیراحوال هم استانیهایش بوده وبرای سلامتی این خبرنگارمتعهدفعالیت کرده افتخارکردم
    ۳-جاده های لرستان جاده های مرگ هستندبه امیدآنروزکه مرگ ازاین جاده هارخت بربندد.

  56. انشاالله که هرچه زودتر حالشون خوب خوب بشه

  57. سلام…
    امید است هرچه زودتر شاهد سلامتی شما و خانواده محترمتان باشیم.

  58. ….و ایاک نستعین …
    دعای قلبی مان بهبودی کامل شماست .

  59. سلام وادب
    ازشنیدن خبرخیلی متاثرشدم وازسلامتی نسبی امین عزیز خوشحال.امین آزادبخت مصداق خبرنگارمستقل ومتعهدی است که باکمترین حمایت ووابستگی البته باصبوری ومتانت واستعانت از ذات اقدس الله وهمکاری همراهان وهمشهریانش کاری بس بزرگ انجام دادند.امیدوارم میرملاس دوباره قلم وحضور وازهمه مهمترعکس ونگاه ایشان را احساس کند.بارها گفته امبنده خودراقبل ازبیان لری “میرملاسی”میدانم.میرملاسی که عینیت دنیای تجسمی امین است.

  60. امیدواریم که امین عزیز و دیگر مصدومین هر چه زودتر سلامتی خود را باز یابند.
    اما به راستی به این همه رنج و تعبی که بر مردم ما می رود کسی پاسخگو هست؟

  61. لعنت به جاده ها، لعنت به زیرمیزی،لعنت به زمین ،لعنت به زمان،لعنت به ……….امین عزیز خوشحالم از اینکه به خیر گذشت .همین.

  62. با سلام
    بسیار خوشحالم که به خیر گذشته است ، برای امین خان آزاد بخت عزیز و خانواده محترمش صمیمانه آرزوی سلامتی دارم

  63. خیلی ناراحت شدم از شنیدن این خبر
    انشاالله که زودتر از بیمارستان مرخص بشید…
    جاده های لرستان روزانه دستخوش حوادث بسیاری است و فکر نمی کنم خانواده ای در لرستان باشد و ضخم خورده جاده های نا امن استانمان نباشد

  64. بهبودی کامل آقای آزادبخت و خانواده ی محترمش را آرزو می کنم و امیدوارم ایشان هرچه زودتر به عرصه ی خبر بازگردند.

  65. امین جان خیلی ناراحت شدم خدارو شکر بخیر گذشت امیدوارم هر چه زودتر سلامتی کامل حاصل شود

  66. الحمدلله که به خیر گذشت….

  67. سلام
    از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم
    اما اینکه ایشان از این حادثه آسیب جانی ندیده اند مایه ی خوشحالی است و خداوند را شاکریم
    آقای آزادبخت عزیز براستی فردی دلسوز و زحمت کش است
    آرزومند سلامتی هر چه زودتر ایشان هستیم

  68. باید خدا رو شکر کرد که اتفاق بدتری نیفتاده.. انشالله زودتر سلامت کامل رو به دست بیارید دوست عزیز.

  69. منتظریم حشمت جان

  70. امین جان بسیار ناراحت شدم .وخدا روشکر که به خیر گذشت.

  71. باسلام.
    امیدوارم هرچه سریعتر حال ایشان و خانواده ی محترمشان بهبود پبدا کند. و به خانه بازگردند.

  72. امین جان خیلی خوشحال شدم!!!!البت نه از مصدوم شدنت بل از در رفتنت!!خیلیا اول حالتو می گیرن بعد حالتومی پرسن!!!ماشین که کاری از پیش نبرد این “احوال پرس “ها نکشنت شانس آوردی!!حساب کن این همه مسوول با این حجم ایمان و مدیریت بریزن سر یه آدم علیل….!!!!

  73. امین جان واقعاازته قلب علیرغم تمام گرفتاری هایم ناراحت شدم ارزوی بهبودی برای شماوخانواده محترمتان راازخداوندمتعال خواهانم

  74. امین جان. تو وجاخ رسانه اى آزاوختى ! خدا زودت شفات بده

  75. امید واریم هر چه سریعتر بهبودی کامل حاصل شود و شما را در جمع دوستان خود زیارت کنیم

  76. بلا دوره انشاله امین جان! امیدواره هر چه زودتر ببینیموتون

  77. با سلام
    خبر ناراحتم کرد ولی اینکه جان سالم به در بردن خوشحالم وبشتر از این دلشادم که………………………………..

    زیر میزی ندادن وبا این پدیده شوم مبارزه کردند هر حرکت انقلابی یه شروع می خواد امیدوارم حرکت امین شروع انقلاب مبارزه با زیرمیزی باشه

  78. با سلام خدمت برادر ارجمند جناب آقای آزادبخت از این اتفاق ناگور بسیار ناراحت شدم و امیدوارم هر چه سریع تر با بهبودی کامل به فعالیت های ارزشمندتان در میرملاس ادامه دهید. و اما در مورد حوادث جاده کوهدشت – خرم آباد سالهاست تن مردم این دیار با خبرهای ناگهانیش لرزیده است و …

  79. بهبودی دوست عزیزامین آزادبخت راازخداوندمنان آرزومندم

  80. یا من اسمه دوا و ذکره شفا
    با سلام امیدوارم که هر چه سریعتر بهبودی حاصل شود. سلیمانی عکاس ایرنا بروجرد .

  81. با سلام خدمت دوست عزیزم آقای آزادبخت ،خداوند را شاکرم که شما را سلامت می بینم واز خداوند منان می خواهم هرچه سریعتر سالم و سرحال به جمع دوستان برگردی حتما بسیاری از خودمان از داغ دیدگان این جاده هستیم …

  82. جناب اقای ازادبخت سلام
    الان که وارد سایت میرملاس شدم صانحه تصادف شما اطلاع پیدا کردم جدا ناراحت شدم
    ارزوی سلامتی برای شما وخانواده محترم دارم

  83. الحمدالله بخیر گذشت از طرف همه بروبچه های دکه کریمی دیگه نپرس کی نوشه کی بوده و چرا نیومدن و…

  84. خبر بسیار ناراحت کننده بود و اضطراب آور , اما خدا را هزار مرتبه شکر که هنوز خون امین آزادبخت در کالبد رسانه وهنر این مرز وبوم در جریان است

  85. آرزوی سلامتی برای ایشان وخانواده ی محترمش دارم. امیدوارم هر چه سریعتر صحیح وسالم مانند قبل به جامعه مجازی لرستان و دنیای رسانه بازگردند.

  86. درودبرغیرت وشرف کاییدی که بزرگوارانه حتی پیگیرکارهای خارج ازحوزه انتخابیه اش هم هست

  87. دوست عزیزم امین آزادبخت سلامتی هر چه سریعتر شما و خانواده محترمتان را از خداوند منان خواستارم

  88. سلام امین جان ازاین خبرمتاثرشدم امیدوارم درتمامی مراحل زندگی همچنان بالنده وپرتلاش وشادباشی

  89. خرم آباد-کوهدشت! هم تو؟؟
    سلام ناراحت شدیم از شنیدن این خبر؛شوکه شدیم.
    با آرزوی بهبودی و سلامتی برای آقای آزادبخت و خانواده محترمشان.

  90. سلام امین جان بجان بابام خیلی ناراحت شدم چند بار با دایی محترمت آقا حشمت تماس گرفتم جویای حالتون شدم انشاالله با دعاهای همه ی این دوستان عزیز سلامتی و تندرستی را برایتون آرزو میکنیم.حتما خدمت میرسیم

  91. برادر عزیز و خوش ذوق ،آرزوی سلامتی و طول عمر با عزتت رو از خداوند خوبیها خواهانم ./
    تنت به ناز طبیبان نیاز مند مباد …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.