تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

کشف ۲۵ هزار کیلوگرم برنج خارجی قاچاق در کوهدشت

  • کد خبر : 20068
  • 08 اسفند 1391 - 17:46

  فرمانده انتظامی استان لرستان ، صبح امروز از کشف ۲۵ هزار کیلوگرم برنج خارجی قاچاق در شهرستان کوهدشت لرستان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، ” سردار علیزاده ” در تشریح خبر فوق بیان داشت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا ، مأموران پلیس آگاهی شهرستان کوهدشت روزگذشته در حین […]

144402_135

 

فرمانده انتظامی استان لرستان ، صبح امروز از کشف ۲۵ هزار کیلوگرم برنج خارجی قاچاق در شهرستان کوهدشت لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، ” سردار علیزاده ” در تشریح خبر فوق بیان داشت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا ، مأموران پلیس آگاهی شهرستان کوهدشت روزگذشته در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده تریلر مشکوک و آن را متوقف کردند.

 

این مقام انتظامی افزود : در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۵ هزار کیلوگرم برنج خارجی قاچاق کشف و ضبط شد .

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز است ، گفت :قاچاق کالا و ارز یکی از آسیب های اجتماعی است که باعث بر هم زدن نظم اقتصادی می شود .

این مقام انتظامی با تاکید براینکه نیروی انتظامی با افراد فرصت طلب و سود جو به صورت قاطع برخورد می کند ، گفت :از  همه مردم عزیز خواستاریم که در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. سرنخ ها را پیدا کنید

  2. بازم کوهدشت…..

  3. هر تریلر ۲۲۵۰ کسیه بیشتر نمیتواند بار بزند

  4. آقای دوست محمدی میدونی فرق سایت شما با شبکه خبر چیه سایت شما هر ۱۵ روز یه خبر را به اطلاع می رسونه اما شبکه خبر هر ۱۵ دقیقه یکبار واقعاً خسته نباشید

    • با سلام
      دوست عزیز دست اندرکاران سایت در حد بضاعت و امکانات اطلاع رسانی می نمایند و مقایسه ی ما با شبکه ی خبر…!در ضمن هر ۱۵ روز یک خبر؟ مطمئنید؟!

  5. آقای دوست محمدی عزیز در مثل مناقشه نیست به نظرم تا زمانی که شما یه سایت منتقد بودید و به مشکلات ومعضلات استان می پرداختید و بدور از خبرهای غیر مرتبط بودید کارتان عالی بود ولی چند وقته که احساس میکنم که انگیزه همکارانتان کم شده و آنچه را که باید باشید نیستین

    • ببخشید دوست عزیز متوجه منظورتان نمیشوم! در اکثریت قریب به اتفاق اخبار ما، شاهد مباحث انتقادی و اجتماعی هستید.غیر از این است؟

      • آقای دوست محمدی خون خودتوکثیف نکن بعضی هافقط دوست دارن حرف بزنن دیگه خودشونم نمی فهمن چی میگن مثل(((((((تم وتوز))))))))))))

    • با سلام من هم موافقم مدتیه فکر میکنم (البته ببخشید این نظر شخصی منه)سایت مسیرشو گم کرده یه سری اخبار سراسری که همیشه از تلویزیون میشنویم دیگه در سایتهای محلی کشش نداره ۹۹درصد رصدکنندگان سایت میرملاس از خود شهرستان کوهدشت هستند وتا جایی که بیشتر به مشکلات ونقد از ادارات ومسئولین بود بیشتر به دل می نشست.

  6. باسلام خدمت آقای دوست محمدی :حالا این خبر مربوط به چه تاریخی است ؟واین محموله عاقبتش چی شد ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.