تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

دختران از هفت مرد نفرت دارند

  • کد خبر : 20081
  • 09 اسفند 1391 - 9:03

  مردان بچه صفت : این قبیل مردان، نه آینده نگر ند و نه مسئولیت پذیر، به صورت روزمره گذران عمر می کنند و خلاقیت و ابتکاری ندارند و نسبت به خانواده بی خیال و بی توجهند. این مردان حاضر نیستند ضعف های خود را بپذیرند و وقتی به آنها اعتراض می شود یا از […]

My-Image-0121

 

مردان بچه صفت :
این قبیل مردان، نه آینده نگر ند و نه مسئولیت پذیر، به صورت روزمره گذران عمر می کنند و خلاقیت و ابتکاری ندارند و نسبت به خانواده بی خیال و بی توجهند. این مردان حاضر نیستند ضعف های خود را بپذیرند و وقتی به آنها اعتراض می شود یا از آنها خواسته می شود که خود را تغییر دهند، مثل بچه ها با عصبانیت می گویند: « همینه که هست». 

مردانی که بیش از حد در کار خود غرقند :
بله زنان عاشق مردان آینده نگر، مسئولیت پذیر و خلاقند، اما نمی خواهند شریک زندگی آنها ۲۴ در کار خارج از خانه خود غرق و نسبت به همسرش بی تفاوت باشد یا او را فراموش کند. زنان دلگیر می شوند از این که شوهرشان به دغدغه های و سلامت روح و روان آنها بی توجه باشد؛ یعنی از مردانی که تمام فکر و ذکرشان معطوف به کارشان است. 

مردان زخمی :
اگر تازه در عشقی شکست خورده اید یا از دادگاه طلاق برگشته اید در پی جلب هیچ زنی نباشید. بگذارید زخم هاتان التیام پیدا کند، آنگاه در پی این کار بروید؛ یعنی وقتی که همه چیز را فراموش کردید و خود را بازیافتید. 

مرد ساده لوح :
مردی که راه و رسم برخورد با زن ها را بلد نیست، با آنها با احترام رفتار نمی کند و آنها را دست کم می گیرد، مثل دوستان مرد خودش با آنها رفتار می کند و رفتارش با یک زن، لطیف و متناسب با روحیات او نیست، زن ها را فراری می دهد. 

مردانی که تعادل روانی ندارند :
این مردان، گاهی زن خود را به عرش می برند و او را بی همتا می خوانند و گاهی به او اتهاماتی وارد می کنند که او را به فرش می آورد. و نیز گاهی از او دوری می جوید؛ نه غم های خود را با او در میان می گذارد و نه کمک می کند طرف مقابل عیب های خود را بر طرف نماید. زنان ممکن است برای مدتی این وضعیت را تحمل کنند؛ اما اگر از اصلاح شوهر خود نا امید شوند، خود را از این وضعیت خلاص خواهند کرد. بویژه اگر احساس کنند که صبوریشان نادیده گرفته می شود و از آن قدردانی نمی شود. 

مردان همیشه در سفر :
زنان از این که گاهی شوهرشان گاهی به سفر می روند چندان ناراضی نیستند؛ چون این امر باعث می شود بیشتر قدر یکدیگر را بدانند و به این طریق، علاقه بین آنها را بیشتر می شود.اما اینکه همیشه در سفر باشند …. 

مردان تعهد ناپذیر :
مردان همه چیز کاملی وجود دارند که فقط یک نقص دارند؛ نمی خواهند برای یک زندگی پایدار تعهد بدهند. زنان از این قبیل مردان به شدت نفرت دارند؛ زیرا زنان، حتی اگر اعتراف نکنند، بجز تشکیل خانواده با مردی که دوستش دارند به چیز دیگری اهمیت نمی دهند. 

منبع : تبیان

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. با سلام خدمت شما دوست عزیز ابتدا ازتون تشکر میکنم اما چرا شما به جای دخترها هم صحبت می کنید؟

    • غریوه….ما دخترا که نمیتونیم حرف بزنیم لااقل بزار یه آقایی مثل دوست محمدی بیاد واز زبونمون حرف بزنه…مشکلیه؟مابه ایشون وکسانی که بخوان از درد دل دخترا بنویسه حمایت می کنیم و اختیار تام میدیم….ناگفته نماند من از مرد زن ذلیلم بدم میاد چون واقعاًنفرت انگیزه….یه مرد باید ابهت داشته باشه و حرفش حرف باشه…یاد مردای قدیم به خیر…

  2. چند مورد دیگه روش : ۱- از مرد بی پول ۲- از مرد مستقل ۳- از مرد …

    • گزینه ى اولت و خوب اومدى!!!
      اگه پول داشته باشى اون هفت عیب و پوشش میده! یعنى اون عیب ها میشن مزیت و مایه افتخار! بچه صفت باشن ، میگن: شوهر من جوانه و اصلا دوس ندارم با فکر زیاد پیر بشه بیخیال باشه پیر نمیشه . زیاد کار کنن میگن: پشتکار داره. زن قبلى رو طلاق داده باشن، میگن: احساسى من و انتخاب نکرده، عاقل بوده. اگه ساده باشن ، میگن: اصلا کارى به کار من نداره! تعادل روانى داشته باشن، میگن: مردى گفتن ، زنى گفتن، مرد خونه باید یه کم عصبانى باشه. اگه همیشه مسافرت باشن، پزشون قشنگه! شوهرم امروز فلان شهره، شوهرم دیروز فلان شهر بود، فردا میخواد بره فلان شهر. یا میگن: این روسرى رو از فلان شهر برام آورده، این کفش ها رو از… مورد آخر و هم اگه خداى ناکرده وجود داشته باشه!!! به روى خودشون نمیارن هیچ، میگن: شوهر من و اینکارها!!!شوخیش هم خنده داره!!! قربونش برم تمام فکرش منم و بس!!( زندگى تا اینجاش قشنگ بود) ولى واى به روزى که پول نداشته باشى!!!! ( زندگى تلخ میشود)
      خدایا چى بگم؟ ……
      تمام خصلتهاى بد و خوب خودت و جد و آبادت و همسایه ها و … میارن چماق میکنن، میزنن توى فرق سرت.
      اونوقته که دیگه … وا ویلا!!!

  3. سرکار لیلا خانم یاد زنهای قدیم هم به خیر که به این مینازیدن که ازهرانگشتشون یه هنر میبارید،خانواده داریشون حرف نداشت،مردروبه عرش میرسوندن ،بی قیدوشرط یارو همراه همسربودن و ….
    اماحالاچی؟هنرشون بی هنری و بی عرضگیه، افتخارشون اینه که دست به سیاه و سفید نزدن،عرضه زندگی کردن جمعی رو ندارن،واسه بودن باهمسر هزار جور شرط و شروط دارن،حرمت بزرگترا رو نگه داشتن یادشون رفته و….

  4. نظرات فوق که توسط دوستان مطرح شده هر کدوم در جای خود متین،مطمعنا دوستان دلایل خاصی دارن که فضا باز می کنن.
    اما قبول داشته باشید که همه مث هم نیستن و موارد فوق در بسیاری از مواقع مشهود نیست. چون هر کس ملاک خودشو داره.واقعا پول ملاک مهمیه اما اگر خانوم ها هم ملاکشون نباشه بعد ها این خود ماییم که سختیشو باید چن برابر بیشتر به دوش بکشیم،و اینکه درسته پول مهمه ولی به اندازش، مهم اول سالم بودن و پول هم داشتن عقل سالمه،ودیگر داشتن اسالت و به مراتب چیزای دیگه شکل می گیره …
    امیدواریم همه مردم به خصوص جوونامون عاقبت بخیر بشن و به رفاه و سطح مطلوبی از زندگی دست پیدا کنن.

  5. نامجو جان دمت گرم من که جرات نداشتم برزبان بیارم ولی خودمونیم باید مجرد باشی ؟وگر نه این صفحه رو نشون خانمت بده

  6. وای….
    عشق آمد و آتش به همه آفاق زد…

  7. زن بهترین موجودی که خداوند افریده من ۲ سال اجدواج کردم با اینکه زن ذلیلم و همیشه زنم منو کتک میزنه اما عاشقشم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.