تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

دیدار اعضای ستاد تربیتی آموزش و پرورش منطقه کوهنانی با امام جمعه ی کوهدشت

  • کد خبر : 20084
  • 09 اسفند 1391 - 11:59

  به گزارش میرملاس نیوز؛ روز سه شنبه مورخه ۹۱/۱۲/۸ در محل دفتر امام جمعه شهرستان کوهدشت اعضای ستاد تربیتی آموزش و پرورش منطقه کوهنانی با امام جمعه محترم شهرستان دیدار و در این جلسه مهمترین فعالیت های صورت گرفته در هفته تربیت اسلامی مطرح شد. امام جمعه نیز رهنمودهای کلی و مهمی در خصوص […]

Picture 149

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ روز سه شنبه مورخه ۹۱/۱۲/۸ در محل دفتر امام جمعه شهرستان کوهدشت اعضای ستاد تربیتی آموزش و پرورش منطقه کوهنانی با امام جمعه محترم شهرستان دیدار و در این جلسه مهمترین فعالیت های صورت گرفته در هفته تربیت اسلامی مطرح شد. امام جمعه نیز رهنمودهای کلی و مهمی در خصوص پرورش فکری و روحی دانش آموزان در عصر انفجار اطلاعات و اهمیت تربیت اسلامی ارائه فرمودند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. لازم است از این کانال از زحمات جناب آقای سوری در زمینه شفاف سازی در امور مالی و احکام کار گزینی که در واقع از یک فاجعه پرده برداشتند تقدیر وتشکر کنم .

  2. امید وارم آقای سوری با برگهای برنده ای که در دست دارد با افتخار به مسو لین ما فوق خود اعلام کند که ای آقایان اصول گرایی به عمل است نه شعار.

  3. اگه ممکن است با توجه به مسولیت رسانه ای که بر دوش دارید جهت تنویر افکار عمومی با آقای سوری در زمینه مسائل اخیر مالی که در آموزش و پرورش کوهنانی در سالهای ما قبل اتفاق افتاده مصاحبه ای داشته باشید. با تشکر از دیده بانی شما

  4. خوب است از بانی اصلی کار جناب آقای فرامرز دوستی پور مرد متهدو خدا ترس ( مسئول وقت تعاون) وقت که حقیقت را فدای مصلحت نکرد تشکر کنیم

    • آقای فرهنگی متعهد درسته نه متهد….. وااااااااای
      ضمنا متن رو یه بار دیگه ویرایش کن عزیزم این «وقت وقت وقت »چیه؟؟؟؟
      متأسفم جدا

  5. نمی دونم اقای سوری به امام جمعه نازننین شهرمون گزار ش کار لازم را داده یاد نه ؟؟؟

  6. آقای سوری عزیز نگران از دست دادن این صندلی دو روزه نباشید مهم این است که تا سالهای سال نامی نیک از خود در اذهان فرهنگیان این منطقه بر جای گذاشته اید .

  7. عملکرد او در این چند ماه مناسب بوده ولی هنوز راه تاریک زیادی مونده به سپیده دم

  8. آقای سوری از شما که ادعای ولایت مداری دارید بعید بود از این همه فتنه گر استفاده کنید .پس تا دیر نشده به راه راست برگرد.

  9. با سلام میشه بفرمایید اقای سوری چکار کرده؟من خبر ندارم .اخه من چند سال پیش کونانی خدمت میکردم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.