تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

مخالفت نمایندگان با محدود کردن عکاسان پارلمانی

  • کد خبر : 20094
  • 09 اسفند 1391 - 13:05

   نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس پس از بحث و مذاکره چند ساعته پیرامون ماده یک این طرح که حضور تصویربرداران و عکاسان رسانه‌ها را محدود می‌کرد، در نهایت به این نتیجه رسیدند که تصویربرداران و عکاسان رسانه‌ها طبق روال جاری در مجلس حضور یابند. […]

IMG17310623

 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس پس از بحث و مذاکره چند ساعته پیرامون ماده یک این طرح که حضور تصویربرداران و عکاسان رسانه‌ها را محدود می‌کرد، در نهایت به این نتیجه رسیدند که تصویربرداران و عکاسان رسانه‌ها طبق روال جاری در مجلس حضور یابند.

به گزارش ایسنا، بر اساس پیشنهاد کمیسیون تدوین آیین‌نامه قرار بود تصویربرداران و عکاسان رسانه‌ها به جز تصویربرداران و عکاسان صداوسیما و خانه ملت، فقط یک ساعت اول آغاز جلسه علنی مجلس اجازه داشته باشند در صحن علنی مجلس حضور یابند اما پس از ارائه پیشنهادات موافق نمایندگان مبنی بر تداوم حضور عکاسان و فیلمبرداران مجلس در نهایت به این نتیجه رسید که فیلمبرداران و عکاسان رسانه‌ها طبق روال جاری در مجلس حضور یافته وبه تهیه فیلم و عکس بپردازند.

بر اساس مصوبه مجلس، تصویربرداری اعم از فیلم و عکس از جلسات مجلس تداوم خواهد یافت.

از ۲۱۷ نماینده حاضر در جلسه، ۱۱۸ رای موافق، ۴۵ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع، اصل ماده یک طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس از این طرح حذف شد.

به این ترتیب عکاسان و فیلمبرداران طبق روال فعلی در مجلس حضور خواهند یافت.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.