تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

جای خالی نشریات تخصصی طنز/ تمسخر اقوام از اهداف دشمن است

  • کد خبر : 20143
  • 10 اسفند 1391 - 9:25

  معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: امروز جای خالی نشریات تخصصی طنز مشاهده می شود. به گزارش مهر، حسن شریعت نژاد شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره سراسری طنز مطبوعات گفت: امیدواریم که برگزاری چنین جشنواره هایی باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی طنز در مطبوعات شود. وی با اشاره به برگزاری اولین […]

IMG22003668

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: امروز جای خالی نشریات تخصصی طنز مشاهده می شود.

به گزارش مهر، حسن شریعت نژاد شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره سراسری طنز مطبوعات گفت: امیدواریم که برگزاری چنین جشنواره هایی باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی طنز در مطبوعات شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره این جشنواره در لرستان اظهار داشت: امیدواریم در سالهای آینده شاهد رشد طنز مکتوب در رسانه ها باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه در ادبیات و زبان ایرانیان همواره طنز وجود داشته است، گفت: در زبان و ادبیات فارسی همواره نقدها و گلایه ها به شکل طنز مشاهده شده و  تاریخچه طولانی دارد.

شریعت نژاد با اشاره به اینکه جامعه ما نیازمند به شادابی و نشاط است، افزود: ویژگی طنز به گونه ای است که خیلی از مشکلات و مسائل و حتی دعواهای سیاسی نیز می تواند با یک خنده حل شود.

وی با تاکید بر اینکه خلاء شادابی و نشاط اجتماعی در جامعه ما مشاهده می شود، گفت: جای خالی نشریه “گل آقا” امروز احساس می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان امروز جای خالی یک نشریه تخصصی طنز مشاهده می شود، یادآور شد: مطبوعات می توانند ستون ویژه ای را به طنز اختصاص دهند و جای خالی نشریه تخصصی طنز را تا حدی پر کنند.

شریعت نژاد با اشاره به اینکه بحث استهزا و تمسخر اقوام یکی از اهداف دشمنان است، اظهار داشت: در سالهای اخیر تمسخر اقوام ایرانی از طریق پیامکها مشاهده می شود که در این رابطه باید اهالی فرهنگ و ادب برای فرهنگ سازی در این زمینه کمک کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.