تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

توزیع ۳۱۱ تن پسته با قیمت مصوب هر کیلو ۳۰ هزار تومان در سطح استان لرستان

  • کد خبر : 20162
  • 10 اسفند 1391 - 9:55

  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از توزیع ۳۱۱ تن پسته برای تامین نیازهای مردم در ایام تعطیلات نوروزی در سطح استان خبرداد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیرانوند’ افزود: این میزان پسته به عنوان سهمیه استان با قیمت هر کیلوگرم ۳۰۰ هزار ریال عرضه خواهد شد. وی با […]

6

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از توزیع ۳۱۱ تن پسته برای تامین نیازهای مردم در ایام تعطیلات نوروزی در سطح استان خبرداد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیرانوند’ افزود: این میزان پسته به عنوان سهمیه استان با قیمت هر کیلوگرم ۳۰۰ هزار ریال عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به ذخیره سازی اقلام مصرفی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال اظهار داشت: تا کنون ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب هرکیلوگرم ۴۸ هزار ریال در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به ذخیره سازی ۳۰۰ تن گوشت قرمز تصریح کرد: امسال مواد کالاهای اساسی و پرمصرف مردم علاوه بر عرضه در نمایشگاهها، در مکانهای ویژه ای تامین و عرضه خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20162

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. سلام قرار بود پسته نخریم. لطفا تبلیغ نکنید.

  2. آقا تورج..اگه شایستگی ولیاقت خودتو در خور اینگونه محرومیتا میدونی پس بهتره یه سری چیزای دیگرو بر خودت حروم بدونی!واقعان که!بجای ارزش گذاری بر حق و حقوق خودت دراین مملکت !اومدی صورت مسِِِِِِئله رو پاک کردین!بابا یه خرده بیندیشید!کشور خودمون یکی از بزرگترین تولید کنندگان پسته است!البته من خودم پسته دوست ندارم ولی از این میسوزم که ما تا چه حدود واسه حق وحقوق شهروند بودنمون ارزش قائلیم..

    • دوست گرامى :
      لیاقت و شایستگى آدما به خریدن و نخریدن پسته نیست. یه نهضتى شروع شده باید ادامه داد. در ضمن این روش خوبى واسه متحد شدن علیه آدمهاى پست یه که اینجور أجناس و انبار میکنن .. تازه شروع کاره!!! یکبار تجربه کنیم نتیجه بده براى ما بقى موارد مشابه هم کارساز تر میشه.

  3. هر وقت دیدی سلام ما را هم برسون

  4. گشتم نبود نگرد نیست. ما خریدیم کیلویی ۴۵۰۰۰تومان

  5. گشتم نبودنگرد نیست. ماقیمت گرفتیم۴۵۰۰۰تومان

  6. من نفت را سر سفره مردم میارم/من نان را از سر سفره مردم بر میدارم .من ال می کنم بل می کنم پسته ارزان می شود خودرو ارزان می شود همه کشکه

  7. خلایق هرچه لایق

  8. پسته کیلویی ۱۵۰۰۰ هزار تومان
    انتقاد نفرمایید

  9. هی…یادش به خیــــــــــــــــــر.مثل همه ی یادهایی که این روزها به خیرشان می کنیم!!!!!!!
    ۱۲-۱۳ سال پیش،یکی از آشنایان با وانتی پر پسته،از شهری دور،راهیِ شهرمان شد.روزها و شب های زیادی،در تمام خیابان های شهرجار می زد:آآآآآآآآآآآآآی…پسته هزار…پسته ی اعلا هزار……پسته زعفرانی هزار!!!!!!
    مردم رد می شدند…جیب هایشان را می تکاندند و با اندوهی بزرگ می گفتند:چچچچچقدر گران!!!
    رد می شدند…نمی خریدند،وانت خسته و مایوس به شهرشان برگشت
    قصه ی ما به سررسید اما قصه ی گرانی…

  10. دوستان گرامی بهترین کار اینه که پسته نخریم… به هیچ عنوان نخریرم…
    پسته تولید کشور خودمونه هیچ توجیهی واسه گرون شدنش وجود نداره …هیچ توجیهی جز پول پرستی و از آب گل آلود ماهی گرفتن یه سری آدم نماها…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.