تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

معرفی برترین های جشنواره منطقه ای تئاتر طنز در لرستان

  • کد خبر : 20178
  • 10 اسفند 1391 - 17:51

    برترین های جشنواره منطقه ای تئاتر طنز دیشب در الیگودرز لرستان معرفی شدند. به گزارش میرملاس نیوز؛ سومین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز با عنوان تلخ و شیرین با حضور هنرمندانی از استانهای لرستان، خوزستان و اصفهان  ۲ روز در سالن آمفی تئاتر مجتمع سیمرغ این شهر  برگزار شد.  دبیر جشنواره منطقه ای […]

ShowImage.aspx
 
 
برترین های جشنواره منطقه ای تئاتر طنز دیشب در الیگودرز لرستان معرفی شدند.
به گزارش میرملاس نیوز؛ سومین جشنواره منطقه ای تئاتر طنز با عنوان تلخ و شیرین با حضور هنرمندانی از استانهای لرستان، خوزستان و اصفهان  ۲ روز در سالن آمفی تئاتر مجتمع سیمرغ این شهر  برگزار شد. 
دبیر جشنواره منطقه ای تئاتر طنزگفت:  هیات داوران از ۸ گروه نمایشی منتخب  محمود عیسی پوراز خرمشهر و زینب سمسارزاده از آبادان را به عنوان بهترین بازیگر، سعید فیوضی ازآبادان به عنوان بهترین کارگردان، رادمهر کشانی ازاصفهان به عنوان طراح برتر صحنه و دکورمعرفی کردند . 
محمدی افزود :  ایمان ملکی پور از اراک به عنوان بهترین متن نویس، آمنه پور حسینی از خرمشهر به عنوان هنرمند برتر در زمینه ارائه بروشور و رضا سامری از آبادان به عنوان هنرمند برتر در بخش موسیقی شناخته شدند .  

وی گفت : از بین ۷۳ آثار ارائه شده هنرمندان ۹ استان کشور به دبیر خانه این جشنواره ۱۶ اثر به مرحله بازبینی و ۸ اثر برتر طی دو روز به مرحله اجراء رسید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.