تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

خوشبینی به موفقیت لرستان در سومین نمایشگاه بین‎المللی فرصت‎های سرمایه‎گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

  • کد خبر : 20189
  • 10 اسفند 1391 - 19:00

    خوشبینی به موفقیت لرستان در سومین نمایشگاه بین‎المللی فرصت‎های سرمایه‎گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معاون سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، برای موفقیت استان در سومین همایش و نمایشگاه بین‎المللی فرصت‎های سرمایه‎گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوشبین است. […]

 

 

خوشبینی به موفقیت لرستان در سومین نمایشگاه بین‎المللی فرصت‎های سرمایه‎گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

معاون سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، برای موفقیت استان در سومین همایش و نمایشگاه بین‎المللی فرصت‎های سرمایه‎گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوشبین است.

گودرز امرایی در گفت‎وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، در مورد این همایش و نمایشگاه بین‎المللی گفت: ۴۰۰ متر مربع را به غرفه استان لرستان اختصاص داده‎اند که شامل چند بخش می‎شود و هم اکنون ثبت‎نام برای اجاره گرفتن غرفه‎ در استان انجام می‎شود.

وی ادامه داد: هم در بخش نمایشگاهی و هم پنل‎های تخصصی حضور داریم.

امرایی با بیان این‎که بخش خصوصی در نمایشگاه شرکت می‎کند، خاطرنشان کرد: در حال رایزنی با دستگاه‎های اجرایی و بانک‎های استان هستیم که در این همایش و نمایشگاه بین‎المللی شرکت کنند.

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اضافه کرد: لوگو و پوستر همایش آماده شده و در روزهای آینده برای مسوولان ارشد استان دعوت‏نامه می‎فرستیم تا در این همایش حضور یابند.

وی با بیان این‎که امیدواریم بتوانیم جذب سرمایه‎گذاران خوبی برای استان داشته باشیم، عنوان کرد: تمام توان خود را به کار گرفته‎ایم و با اقداماتی که انجام داده و می‎دهیم خیلی خوشبینیم در سومین همایش و نمایشگاه بین‎المللی فرصت‎های سرمایه‎گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان موفق باشد.

امرایی در پایان ابراز امیدواری کرد: تمام پتانسیل و توانایی‎های لرستان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این همایش و نمایشگاه بین‎المللی در معرض دید عموم قرار بگیرد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. این همه نمایشگاه و این همه موفقیت!!!

  2. خدا به داد استان برسد…….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.