تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

حجت الاسلام طهماسبی: مذاکرات هسته ای به نفع ایران بود/ تیر تحریمها در مقابل مقاومت مردم به سنگ خورد

  • کد خبر : 20254
  • 12 اسفند 1391 - 0:32

  امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه مذاکرات هسته ای به نفع ایران بوده است، گفت: علی رغم برنامه ریزی های دشمنان، این ما بودیم که پیشنهادهای منطقی خود را بیان کردیم. به گزارش مهر، حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: دشمن خیال می کرد ما با کمبود […]

IMG15052528

 

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه مذاکرات هسته ای به نفع ایران بوده است، گفت: علی رغم برنامه ریزی های دشمنان، این ما بودیم که پیشنهادهای منطقی خود را بیان کردیم.

به گزارش مهر، حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: دشمن خیال می کرد ما با کمبود ذخایر اورانیوم مواجهیم اما اعلام ذخایر از جانب جمهوری اسلامی تمام برنامه ها و ارزیابی های دشمنان را به هم ریخت.

وی همچنین با بیان اینکه توطئه های دشمنان در راستای تحریم ها به بن بست رسیده است، گفت: اقتصاد جمهوری اسلامی پایه های محکمی دارد و مردم با مقاومت نشان دادند که تحریم ها کاری از پیش نمی برد.

حجت الاسلام طهماسبی افزود: تحریم ها در مقابل مقاومت مردم به سنگ خورد و این توطئه دشمن نیز خنثی شد.

امام جمعه کوهدشت در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به در پیش بودن هفته منابع طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: ایرانیان همواره برای درخت و درختکاری احترام ویژه ای قائل بودند و افسانه های زیادی برای درخت نوشته و نقل کرده کرده اند.

وی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از تخریب جنگلها و مراتع اظهار داشت: قطع درخت معصیتی بس بزرگ است و باعث جلوگیری از بارندگی ها می شود.

حجت الاسلام طهماسبی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در حکومت اسلامی نمی توان به سادگی از کنار مشکلات همدیگر گذشت.

وی با بیان اینکه صدقه دادن و انفاق در کنار نماز عبادت محسوب شده و باید به آن پرداخته شود، یادآور شد: کمیته امداد باید در رفع نیاز افرادی که واقعا مستمند و نیازمند هستند کوشش و در شناسایی این افراد تحقیق کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.