تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
9

طالب نعمت‎پور: بنا هم بود دوم می‎شدیم

  • کد خبر : 20257
  • 12 اسفند 1391 - 9:46

فرنگی‎کار ۸۴ کیلوگرم تیم ملی معتقد است اگر محمد بنا هم حضور داشت، با این کشتی‌گیران شاید باز هم تیم ملی دوم می‌شد.   طالب نعمت‎پور در گفت‎وگو با ایسنا، در خصوص نایب قهرمانی ایران در مسابقات جام جهانی، اظهار کرد: گروه ما خیلی سخت بود و تیم‎های آذربایجان و ترکیه خیلی قوی بودند. با […]

فرنگی‎کار ۸۴ کیلوگرم تیم ملی معتقد است اگر محمد بنا هم حضور داشت، با این کشتی‌گیران شاید باز هم تیم ملی دوم می‌شد.

 

طالب نعمت‎پور در گفت‎وگو با ایسنا، در خصوص نایب قهرمانی ایران در مسابقات جام جهانی، اظهار کرد: گروه ما خیلی سخت بود و تیم‎های آذربایجان و ترکیه خیلی قوی بودند. با این‎که تصمیمات داوری به ضرر ما بود فکر می‎کنم دوم شدن در این مسابقات نتیجه‎ی قابل قبولی باشد.

 

وی افزود: روسیه با تلفیقی از کشتی‎گیران جوان و باتجربه به این پیکارها آمده بود و به هیچ‎وجه تیم دست‎وپا بسته‎ای نبود. پیش‎بینی کرده بودیم در ۴ وزن اول حداقل ۲ برد کسب کنیم و در ۳ وزن پایانی هم بتوانیم ۲ برد به دست بیاوریم که متأسفانه این‎گونه نشد.

 

 

فینال جام جهانی- مسابقه نعمت‌پور و الکسی میشین

 

این کشتی‎گیر لرستانی در مورد این‎که برخی کارشناسان معتقدند اگر محمد بنا سرمربی تیم ملی حضور داشت، ایران در جام جهانی قهرمان می‌شد، گفت: تیم ما خیلی جوان بود و با این نفرات جوان و آینده‎دار به نظرم نایب قهرمانی هم خیلی ارزشمند است. اگر آقای بنا هم بود، شاید باز هم نتیجه‎ای بهتر از این کسب نمی‎کردیم.

 

نعمت‎پور تأکید کرد: هدف ما مسابقات جهانی سال آینده و بازی‎های آسیایی است و ترجیح می‎دادیم با این تیم دوم شویم اما با تیم اصلی به قهرمانی نرسیم. یک جایی هم باید به جوانان فرصت داد و چه زمانی بهتر از این مسابقات که در تهران برگزار می‎شد. نباید فقط نوک دماغ‎مان را نگاه کنیم.

 

عضو تیم فولاد سپاهان با بیان این‎که نایب قهرمانی چیزی از شایستگی‎های کشتی فرنگی کم نمی‎کند، خاطرنشان کرد: قهرمانی در المپیک و ۳ بار پشت سر هم قهرمانی در جام جهانی نشان دهنده توانایی‎های کشتی فرنگی است و نباید با یک نایب قهرمانی، موفقیت‎های گذشته را نادیده گرفت.

 

وی که در مسابقات جام جهانی فقط به حریف ترکیه‎ای، باخته بود، ضمن ناراحتی از این شکست، تصریح کرد: انتظار داشتم کشتی‎گیر ترک را هم ببرم و قبلاً ۲ بار شکستش داده بودم اما اشتباهات داوری که در ۲ وقت، ۲ پوئن اخطار به من داد باعث شد نتوانم این کشتی را ببرم. خیلی دوست داشتم مثل سال گذشته تمام دیدارهایم در جام جهانی را ببرم که داور اجازه نداد و با این‎که ما میزبان بودیم اما داوری به ضرر ایران بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. باسلام وعرض تبریک به پهلوان استان وشهرغیورپرور کوهدشت

  2. جا داره از همین اینجا خسته نباشی و خداقوتی بگم به آقای نعمت پور , افتخار استان لرستان و شهرستان کوهدشت
    کشتی های قشنگی گرفت , انشالله که همیشه موفق باشن

  3. جاداره ازهمین جابه طالب عزیزوجامعه ورزشی کوهدشت تبریک بگم هرچنددوست داشتیم المپیک کشتی بگیره چون حقش بود به امیدموفقیتهای بیشتر

  4. سلام دوست دارم ای پهلوان منم کشتی گیرم و دوست دارم مثل شما قهرمان دنیا بشم انشا الله که در المپیک برزیل که حتما حذف نمیشه کشتی بگیری و قهرمان بشی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.