تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان: کسی نمی تواند منکر خدمات گسترده و چشمگیر دولت برای توسعه لرستان شود

  • کد خبر : 20271
  • 12 اسفند 1391 - 14:01

  حبیب الله دهمرده گفت: حجم خدمات و فعالیت های عمرانی، زیربنایی، اقتصادی و خدماتی انجام شده در این استان طی چند سال اخیر به حدی چشمگیر است، که کسی نمی تواند خدمت رسانی گسترده و بی منت دولت و نظام برای رشد و توسعه لرستان را انکار کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت […]

images

 

حبیب الله دهمرده گفت: حجم خدمات و فعالیت های عمرانی، زیربنایی، اقتصادی و خدماتی انجام شده در این استان طی چند سال اخیر به حدی چشمگیر است، که کسی نمی تواند خدمت رسانی گسترده و بی منت دولت و نظام برای رشد و توسعه لرستان را انکار کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دکتر حبیب الله دهمرده استاندار لرستان در جلسه شورای اداری استان لرستان افزود: برغم اینها، اعتقاد داریم که شان و منزلت مردم ولایی، تلاشگر، مخلص و دوستدار انقلاب اسلامی ایران به مراتب بیشتر و بالاتر از این می باشد و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
وی با اشاره به اینکه نمودار حماسه آفرینی و حضور در صحنه مردم لرستان برای دفاع از انقلاب همواره سیری صعودی داشته، تصریح کرد: برهمین اساس هرآنچه برای تامین رفاه، آسایش، آرامس و نشاط و شادابی مردم این دیار کار و تلاش کنیم، بازهم پاسخگویی رشادت ها و جانفشانی های آنها در عرصه دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب نخواهد بود.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه برخی افراد همواره به دنبال بزرگنمایی نکات منفی و ضعف های موجود هستند، اظهار کرد: شاه بیت فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با ترفندهای دشمنان، وحدت کلمه و تعامل و همدلی است که باید همواره مورد توجه همگان باشد.
دکتر دهمرده افزود: اختلاف سلیقه و نظر در میان انسان ها امری طبیعی و معمول است اما باید با درنظر گرفتن اشتراک موجود در سایه وحدت، همدلی، تعامل و همکاری زمینه و بستر رشد و توسعه و محرومیت زدایی از چهره این استان را فراهم کنیم.
وی تاکید کرد: اگر امروز ایران اسلامی به الگویی برای همه کشورهای مسلمان و ملت های آزاده تبدیل شده، به دلیل استقامت و بردباری ملت در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی است.
به گفته وی، همین مقاومت موجب کسب افتخارات بسیار بزرگ و ارزشمندی برای ایران اسلامی شده که امروز با عزت و افتخار موجب سربلندی همه انسان های آزاده و آزادیخواه جهان است.
استاندار لرستان افزود: برهمین اساس همه ما وظیفه داریم با وحدت و همدلی و عزم و اراده ای جمعی، زمینه عمران و آبادانی بیش از پیش این استان را فراهم کنیم.
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20271

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. تنها افتخار لرستان کسب رتبه اول بیکاری در سطح کشور است این هم هنر است

    قال امیر المومنین علی ( علیه السلام) :

    یُستَدَلُّ عَلی اِدبَارِ الدُّوَل بِاَربَع :

    چهار عامل و علت آسیب پذیری تمدن ها ، جوامع ، دولت ها و سازمان ها عبارتند از :

    یک – تَضییِعِ الاُصوُل تباه ساختن و نادیده گرفتن اصول

    دو- وَالتَّمَسُّکِ بِالفُروعِ پرداختن به فروع و حواشی

    سه- وَتَقدِیمِ الاَراذِل انتصاب افراد بی لیاقت و بی کفایت

    چهار- وَ تَاخِیرِ الاَفاضِل کنار زدن و حذف افراد لایق و با کفایت .
    « منبع : غررالحکم / ۱۰۸۱۵ »

  2. یکی ازخدمات که به مردم دادند این که باگذشت ۱۰سال از آغاز پرژه جاده خرم آباد کوهدشت ۲۰درصد رشد فیزیکی داشته. حالا نمیدونم جانب استاندار محترم از کدوم پروژها صحبت می کنن به مابگین.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.