- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان: کسی نمی تواند منکر خدمات گسترده و چشمگیر دولت برای توسعه لرستان شود

images

 

حبیب الله دهمرده گفت: حجم خدمات و فعالیت های عمرانی، زیربنایی، اقتصادی و خدماتی انجام شده در این استان طی چند سال اخیر به حدی چشمگیر است، که کسی نمی تواند خدمت رسانی گسترده و بی منت دولت و نظام برای رشد و توسعه لرستان را انکار کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دکتر حبیب الله دهمرده استاندار لرستان در جلسه شورای اداری استان لرستان افزود: برغم اینها، اعتقاد داریم که شان و منزلت مردم ولایی، تلاشگر، مخلص و دوستدار انقلاب اسلامی ایران به مراتب بیشتر و بالاتر از این می باشد و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
وی با اشاره به اینکه نمودار حماسه آفرینی و حضور در صحنه مردم لرستان برای دفاع از انقلاب همواره سیری صعودی داشته، تصریح کرد: برهمین اساس هرآنچه برای تامین رفاه، آسایش، آرامس و نشاط و شادابی مردم این دیار کار و تلاش کنیم، بازهم پاسخگویی رشادت ها و جانفشانی های آنها در عرصه دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب نخواهد بود.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه برخی افراد همواره به دنبال بزرگنمایی نکات منفی و ضعف های موجود هستند، اظهار کرد: شاه بیت فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با ترفندهای دشمنان، وحدت کلمه و تعامل و همدلی است که باید همواره مورد توجه همگان باشد.
دکتر دهمرده افزود: اختلاف سلیقه و نظر در میان انسان ها امری طبیعی و معمول است اما باید با درنظر گرفتن اشتراک موجود در سایه وحدت، همدلی، تعامل و همکاری زمینه و بستر رشد و توسعه و محرومیت زدایی از چهره این استان را فراهم کنیم.
وی تاکید کرد: اگر امروز ایران اسلامی به الگویی برای همه کشورهای مسلمان و ملت های آزاده تبدیل شده، به دلیل استقامت و بردباری ملت در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی است.
به گفته وی، همین مقاومت موجب کسب افتخارات بسیار بزرگ و ارزشمندی برای ایران اسلامی شده که امروز با عزت و افتخار موجب سربلندی همه انسان های آزاده و آزادیخواه جهان است.
استاندار لرستان افزود: برهمین اساس همه ما وظیفه داریم با وحدت و همدلی و عزم و اراده ای جمعی، زمینه عمران و آبادانی بیش از پیش این استان را فراهم کنیم.