تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

حشمت اله آزادبخت سردبیر میرملاس نیوز شد

  • کد خبر : 20301
  • 12 اسفند 1391 - 20:55

  با توجه به حساسیت میرملاس در تهیه ی اخبار و انتخاب مقالات و ویرایش ,از حشمت اله آزادبخت دعوت کردیم که دراین امر به عنوان سردبیر یاری گر میرملاس نیوز باشد. ضمن تشکر از ایشان به خاطر پذیرش این مسوولیت سنگین و با تقدیر از زحمات بی دریغ مهدی دوست محمدی ,امیدواریم حضور آزادبخت […]

 

با توجه به حساسیت میرملاس در تهیه ی اخبار و انتخاب مقالات و ویرایش ,از حشمت اله آزادبخت دعوت کردیم که دراین امر به عنوان سردبیر یاری گر میرملاس نیوز باشد. ضمن تشکر از ایشان به خاطر پذیرش این مسوولیت سنگین و با تقدیر از زحمات بی دریغ مهدی دوست محمدی ,امیدواریم حضور آزادبخت که سال هاست در عرصه ی مطبوعات فعالیتی چشمگیر داشته است برای سایت پربیننده ی میرملاس نیوز مثمر ثمر واقع شود.

امین آزادبخت / مدیر مسئول و صاحب امتیاز میرملاس نیوز 

 

سوابق مطبوعاتی حشمت اله آزادبخت :

– هیئت تحریریه ی ماهنامه آسو
– هیئت تحریریه , دبیر سرویس ادبی و نویسنده ی هفته نامه ی سیمره
– سردبیر دوهفته نامه ی ندای زاگرس
– خبرنگار خبرگزاری مهر
– خبرنگار خبرگزاری بین المللی  نسیم
– نفراول جشنواره مطبوعات لرستان
– نفر دوم جشنواره ی مطبوعات غرب و جنوب کشور
– نفر اول جشنواره ی مطبوعات و خبرگزاری های لرستان

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 41در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۴۰
  1. باسلام .واما بعد….اول اینکه شفای عاجل داریم بخاطر کسالت مدیر سایت.دوم اینکه به جناب حشمت الله ازادبخت تبریک می گوییم ومثل همیشه موفق وموید باشد ان شاالله…..جناب حشمت خان مرد روزهای سخت است وباید خود را برای مسولیت های بالاتر اماده کند.ان شاالله.

  2. سلام / بی شک حضور حشمت آزادبخت باعث پربارتر شدن مطالب میرملاس خواهد شد .
    آرزوی موفقیت برای ایشان را دارم

  3. باسلام
    قبل ازهرچیزبایداززحمات وتلاش شبانه روزی جناب مهدی دوست محمدی عزیزتشکرکردوبرای سردبیرجدیدجناب حشمت آزادبخت که چهره ای شناخته شده درعرصه مطبوعات هستندآرزوی موفقیت وسربلندی نمود.

  4. موفق باشید آقاى آزادبخت

  5. با درود.
    بدون شک حضور جناب حشمت آزادبخت باعث تحول و رونق در پیشبرد سایت میرملاس نیوز خواهد شد،جرا که ایشان توانایی های مختص به خود را در این زمینه قبلا به اثبات رسانده است،برای این دوست فرهیخته آرزوی سربلندی دارم.

  6. آرزوی توفیق برای آقای آزادبخت وهمکارانش در این سایت را داریم.

  7. با سلام
    قبل از هر چیزی خوشحالم که میبینم پای برخی مطالب نوشته شده: درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )! و این یعنی ایشون در وضعیت مناسبی به سر میبرن و خدا رو شکر خوب هستند.
    … برای جناب حشمت الله آزادبخت عزیز هم آزروی موفقیت بیشتر دارم و به طور حتم با توجه به توانمندی های ایشان شرایط و روزگار خوبی برای میرملاس پیش روست…

  8. ضمن آرزوی سلامتی برای امین عزیز .اطمینان دارم با حضور نویسنده توانمندی همچون حشمت الله آزادبخت شاهد ارتقا روزافزون میرملاس در عرصه خبر واطلاع رسانی خواهیم بود.

  9. با آرزوی سلامتی برای امین عزیز
    تشکر از زحمات جناب دوست محمدی و تبریک فراوان به حشمت ازادبخت بزرگوار امیدوارم روز به روز موفق تر باشه میرملاس

  10. جناب آقای آزادبخت براتون آرزوی توفیق در این امر خطیر را دارم.

  11. آقای حشمت الله آزادبخت بسیار زیبا می نویسند و روان , من که از قلم ایشان لذت میبرم . امیدوارم موفق باشند .

  12. سلام
    برای همه زحمت کشان سایت میر ملاس خصوصا آقایان آزادبخت آرزوی موفقیت دارم
    امیدواریم که با حضور آقا حشمت شاهد پشرفت هر چه بهتر این سایت باشیم

  13. اقای حشمت الله ازادبخت .ازیکی از مغز های توانمند حوزه مطبو عات می باشن .برای ایشان و مدیریت محترم سایت وزین میر ملاس استاد امین ازادبخت ارزوی سلامتی عاجل لز در گاه حق خواهانم.

  14. با تشکر از تمام زحمات کشان سایت میر ملاس و آرزوی موفقیت و سر بلندی برای آقای آزادبخت

  15. حشمت جان ضمن عرض تبریک امیدوارم قلمت پایار باشد

  16. سلام
    خواهشمندیم در مورد معوقات بیمه طلایی فرهنگیان گزارشی طرح شود چند ماه است که کمک هزینه بیمه طلایی پرداخت نمی شود.به ازای هر نفر ۱۷۰۰۰ تومان

  17. با بودن آقای حشمت آزاد بخت بدون شک میرملاس پر بیننده تر خواهد شد
    انشا… که موفق باشید و برقرار.

  18. تبریک میگم حشمت جان.

  19. سلام جناب آزادبخت از انتخاب شما به عنوان سردبیر میر ملاس بسیار خوشحال شدم امید است همچون گذشته موفق باشید

  20. حضور جناب حشمت آزادبخت باعث تحول و رونق در پیشبرد سایت میرملاس نیوز خواهد شد،،برای این دوست بزرگوار آرزوی سربلندی دارم.

  21. آقا حشمت أمید ارم با انتخاب شما هم توازن در انتشار أخبار و هم تحریر خبر مناسب تر بشه. با توجه به سابقه ى شما ایشالله موفق تر از گذشته با تمام تلاش میرملاس را سر بلندتر کنید.

  22. ممنون از لطف دوستان عزیزم. امیدوارم با همکاری تمام دوستان بتوانیم میرملاس را پررونق تر کنیم تا دهانی پهن تر برای گفتن حرف ها ی این دیار داشته باشیم. اما این امر در گرو همکاری همه است چه کسانی که قلمی دارند و چه مخاطبان خوبی که همیشه پابه پای صفحه ها و ستون های میرملاس گام برداشته اند.این سایت نه متعلق به امین آزادبخت است و نه من و نه کسی دیگر بلکه دری ست که به روی همه باز است و تریبونی ست تا هرکس دغدغه اش را از آن بیان کند. واما هر سایت یا نشریه ای که باز می شود پنجره ای برای یک قوم باز می شود تا از آن افق فرهنگی روشن را به تماشا بنشیند. به امید روزی که هزار میرملاس و سیمره و…برپیشخوان نگاه مخاطبان این استان کهن عرضه شود…

  23. سلام انشاله موفق باشی آقای ازادبخت امیدورام که این سایت در تابلو کردن مشکلات ، ایده ها ،نظرات دغدغه ها و تفکرات تمامی عزیزان آن کوبندگی لازم را داشته باشد که دفعه ای دیگر شاهد کوبانده شدن عزیزانمان به جاده پهن ۵متری شهرمان نباشیم.

  24. اگر بتونید خبرنگار بکارگیری کنید عالیه این سایت باید از خودش خبرهای زیادی داشته باشه من مطمءنم با اومدن شما این کار انجام میشه.

  25. اقای ازادبخت تبریک تبریک تبریک

  26. ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای آقای آزادبخت، جا دارد از زحمات بی وقفه و بدون چشمداشت آقای دوست محمدی تشکر کنم. به عنوان یک همکار در هیئت تحریریه این سایت باید بگویم در مدت حضور ایشان در سمت سردبیری سایت، حقیقتاً میرملاس نیوز رشد چشمگیری داشت و از لحاظ به روز شدن، بسیار پویاتر شد. البته قابل ذکر است که قبل از ایشان نیز سایت میرملاس نیوز به خوبی کار می کرد و همواره یکی از پرمخاطبترین سایتهای استان بوده و هست. امیدوارم آقای آزادبخت با توجه به تجربه ی زیادی که در این زمینه دارند بتوانند در ادامه ی پیشرفتهای این سایت گامهای بزرگی بردارند. سرافراز باشید

  27. میمون است انشاله حضور حشمت خان

  28. درود به میرملاس و میرملاسی ها . ابتدا جا داره از مهدی دوست محمدی عزیز به خاطر زحمات وقت و بی وقت و جانانه اش در سمت سردبیری سایت تشکر کنم و بعد هم ضمن تبریک به حشمت آزادبخت، براش آرزوی موفقیت کنم. امیدوارم در ارتقای سطح کیفی این رسانه و ایجاد فضایی دموکراتیک و چند صدایی پیروز باشه. البته این مهم، با همت حشت، یاری دوستان همکار و همراهی مخاطبان خوب، عملی میشه.

  29. درود به میرملاس و میرملاسی ها . ابتدا جا داره از مهدی دوست محمدی عزیز به خاطر زحمات وقت و بی وقت و جانانه اش در سمت سردبیری سایت تشکر کنم و بعد هم ضمن تبریک به حشمت آزادبخت، براش آرزوی موفقیت کنم. امیدوارم در ارتقای سطح کیفی این رسانه و ایجاد فضایی دموکراتیک و چند صدایی پیروز باشه. البته این مهم، با همت حشمت، یاری دوستان همکار و همراهی مخاطبان خوب، عملی میشه.

  30. با تشکر فراوان از دوست ارجمندمان مهدی دوست محمدی به خاطر تلاش بی وقفه و صادقانه برای ارتقاء سطح کیفی سایت میرملاس نیوز، برای جناب آقای حشمت اله آزادبخت آرزوی موفقیت می‌کنیم.
    پیشوک

  31. تبریک می گم به اقای ازادبخت
    یقینا قلم توانای ازادبخت میر ملاس را پر بار تر می کند

  32. (صبر
    فریب بزرگی است!
    عمری است با غوره ها کلنجار میرویم و…
    حلوا نمیشوند.)
    تبرررریک.

  33. با سلام
    جناب آقای حشمت اله آزاد بخت عزیز
    صمیمانه در این مسئولیتی که قبول نموده اید، برای تان آرزوی موفقیت دارم

  34. وبازهم ممنون از لطف دوستان بزرگ نسبت به این کمترین. میرملاس فقط با همت نویسنده ها و مخاطبان خوبش به اهداف بلندی می رسد. وظیفه ی سردبیر انتخاب مطالب و ویرایش آن هاست . همه باید تلاش کنیم این رسانه به رسانه ای تولیدگر تبدیل شود و دراین راه دست همه ی قلم به دستان و هنر به دوشان را به گرمی می فشارم هرچند با وجود تحریریه ای چون مرتضی , عیاقا , مصطفی, بیات و …که خود از اهالی قدیمی هنر هستند میرملاس همچنان را خود را بی وقفه خواهد رفت اما به نویسنده ها و هنرمندان بیشتری نیاز هست تا صداهای بیشتری را از این نشریه دهان باشیم.

    • سلامی گرم و خسته نباشی به مهدی دوست محمدی عزیز
      که بی وقفه تا زمان پایان فعالیتشان به عنوان سردبیر سایت میرملاس زحماتشان مشهود بود. و از طرفی به حشمت عزیز هم صمیمانه قبول این مسئولیت جدی رو تبریک می گویم،
      —————————————————————–
      حشمت اله آزادبخت نیازی به تعریف و تمجید ندارد، بلکه اثبات شده است.

  35. تبریک عرض می کنم و آرزوی موفقیت برای دوست خوبم جناب حشمت خان آزادبخت

  36. تبریک عرض می کنیم به دوست خوبمان آقای آزادبخت.و لذت بردم از رزومه ی کاری پر افتخار

  37. جناب آقای آزادبخت .آرزوی موفقیت برایت دارم .امیدوارم درهمه ی شئونات زندگی موفق وپیروز باشید .

  38. سلام حشمت جان از اعماق وجودم برایت ارزوی موفقیت میکنم امیدوارم همچنان هنرتان ورد زبانها باشد و همچنان در عرصه هنر یکه تاز میدان باشید و باعث سربلندی قوم لک ولکستان بزرگ باشید

  39. جناب اقای حشمت ازادبخت معلم خوب و گرانقدرم عالیییییییییییی بود. ارزوی موفقیت میکنم که هنر به این زیبایی همیشه در وجودتان باقی بماند. با سپاس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.