تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

  • کد خبر : 20341
  • 13 اسفند 1391 - 0:21

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز این استان از دستگیری ۴۰ سابقه دار طی عملیات های امروز خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامعباس غلامزاده پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان لرستان، اظهار داشت: در […]

IMG12073773
جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز این استان از دستگیری ۴۰ سابقه دار طی عملیات های امروز خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامعباس غلامزاده پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان لرستان، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح و با هماهنگی با مقامات قضایی و امنیتی طرح پاکسازی یکی از محلات آلوده شهر خرم آباد انجام شد.

وی بیان داشت: در راستای اجرای این طرح ۴۰ نفر از افراد سابقه دار در زمینه های شرارت، خرید و فروش مواد مخدر، سارقین، زور گیران و … دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه از این افراد اموال مسروقه ای نیز کشف شده است، اظهار داشت: همچنین تعدادی آلات جرم مانند شمشیر، قمه، سلاح و … از این افراد کشف و ضبط شده است.

سرهنگ غلامزاده ادامه داد: طی اجرای این طرح در یکی از مناطق آلوده خرم آباد چهار دستگاه خودرو، چهار دستگاه موتور سیکلت و چهار قبضه سلاح ضبط شده است.

وی با اشاره به تحویل افراد دستگیر شده به مقامات قضایی تصریح کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی محلات آلوده در سطح همه شهرستانهای لرستان به خصوص مرکز استان استمرار خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان با تاکید بر اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با توان بیشتر نیروی انتظامی تا پایان سال با قوت ادامه خواهد داشت، گفت: از مردم خواستاریم که در اجرای این طرح با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تماس با پلیس ۱۱۰ موارد را گزارش دهند.

************
میرملاس نیوز نیز ضمن تقدیر از درج این خبر, خواستار همکاری مخاطبان با این طرح است. باشد که فضای این استان خالی از وجود زورگویان و زورگیران و متعدیان به آرامش مردم شریف این دیار شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.