تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

میرملاس نیوز خبرنگارافتخاری می پذیرد

  • کد خبر : 20374
  • 13 اسفند 1391 - 19:25

    میرملاس نیوز در نظر دارد تعدادی خبرنگار افتخاری پذیرش کند.برای دوستانی که مایلند دراین راستا با ما همکاری کنند , پس از تهیه ی هفت خبر یا گزارش استانی یا شهرستانی مستند, کارت خبرنگاری صادر خواهد شد. ونیز باتوجه به این که وظیفه ی سردبیر یک نشریه انتخاب مطالب و مقالات و ویرایش […]

19-web

 

 

میرملاس نیوز در نظر دارد تعدادی خبرنگار افتخاری پذیرش کند.برای دوستانی که مایلند دراین راستا با ما همکاری کنند , پس از تهیه ی هفت خبر یا گزارش استانی یا شهرستانی مستند, کارت خبرنگاری صادر خواهد شد.
ونیز باتوجه به این که وظیفه ی سردبیر یک نشریه انتخاب مطالب و مقالات و ویرایش آن ها برای انتشار است , از دوستان عزیز که مایلند مطالبشان در میرملاس نیوز منتشرشود دعوت می شود آثار خود را به نشانی الکترونیکی ۴a.azad@gmail.com ایمیل کنند یا جهت هماهنگی با شماره همراه ۰۹۱۸۷۴۰۲۸۳۱ تماس بگیرند.
میرملاس نیوز دست همکاری تمام نویسنده ها و عکاسان و شاعران و خبرنگاران عزیز را به گرمی می فشارد. منتظرآثار خوب شما هستیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20374

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. با سلام و خسته نباشید اقای ازادبخت امیدوارم شما هم مثل اقای ازادبخت نباشید که انتقاد بدش میومد و هرکه از انتقاد بهش میکرد حذفشون میکرد ولی هرکس از اون تمجید میکرد سریع رو سایت بودن

  2. با سلام اقای ازاد بخت مدیر سایت :اگه می خواهی سامانه ثبت نام برای خبر نگار می خواهی به با هزینه کم در قسمت ارتباط با اطلاعات خود را ثبت کن.

    نمونه کار ما
    http://konaninews.ir/?page_id=431

  3. تیتر این مطلب عینهو پتک تو سر و دلم خورد!!!
    کاااااااش فرصتی برای این فرصت خوب داشتم….

  4. با سلام ، لطفاً پیش از جذب خبرنگار پیشینه ای از زندگی و فعالیت های خود در سایت منتشر کنید تا شما را بیشتر بشناسیم

  5. با سلام و تبریک سمت سردبیری میرملاس.بعنوان روزنامه نگار استانی با سابقه فعالیت چندین ساله در هفته نامه ها و روزنامه های محلی تبلور اندیشه، نشر اندیشه، بامداد لرستان، آفتاب لرستان و صدای ملت همکاری با پایگاه خبری میرملاس را باعث افتخار میدانم.آدرس وبلاگ اینجانب:صبح لرستان(سهراب فرشاد) . منتظرتان هستم جناب آزادبخت.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.