تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

استاندار : معرفی ظرفیت‎ها با هدف جذب گردشگر و سرمایه‎گذار، فرصتی برای توسعه پایدار و رشد اقتصادی لرستان است

  • کد خبر : 20378
  • 13 اسفند 1391 - 19:49

  استاندار لرستان گفت: معرفی ظرفیت‎ها و جاذبه‎های گردشگری موجود در لرستان با هدف جذب گردشگر و سرمایه گذار بخش خصوصی، یکی از فرصت های مناسب و ویژه استان برای توسعه پایدار و رشد اقتصادی است.به گزارش میرملاس نیوز، دکتر حبیب‎الله دهمرده در ستاد تسهیلات سفرهای استان لرستان، افزود: تمدن کهن و غنای فرهنگی، بهره مندی […]

images

 

استاندار لرستان گفت: معرفی ظرفیت‎ها و جاذبه‎های گردشگری موجود در لرستان با هدف جذب گردشگر و سرمایه گذار بخش خصوصی، یکی از فرصت های مناسب و ویژه استان برای توسعه پایدار و رشد اقتصادی است.
به گزارش میرملاس نیوز، دکتر حبیب‎الله دهمرده در ستاد تسهیلات سفرهای استان لرستان، افزود: تمدن کهن و غنای فرهنگی، بهره مندی از وجود جاذبه های بیشمار و منحصربفرد تاریخی و طبیعی و همچنین تفرجگاههای طبیعی و مکان های تفریحی، موقعیت ویژه و مناسبی را برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری لرستان فراهم کرده است.
وی اظهار کرد: برنامه ریزی کارشناسی در قالب برنامه های کوتاه، میان و بلندمدت برای شناسایی و معرفی فرصت ها و جاذبه های گردشگری تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان و زمینه سازی برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، راهکار اساسی برای بهره مندی از این فرصت و موقعیت ویژه اقتصادی درلرستان است.
دکتر دهمرده با اشاره به جایگاه و موقعیت صنعت گردشگری در اقتصاد امروز جهان، تصریح کرد: رشد و توسعه صنعت گردشگری یکی از ظرفیت ها و فرصت های مناسب در راستای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان لرستان است.
استاندار لرستان اضافه کرد: ایام نوروز و تعطیلات آغاز سال نو، یکی از بهترین موقعیت‎ها برای شناسایی ومعرفی قابلیت‎ها و توانمندی گسترده لرستان در این حوزه است.
وی تاکید کرد: تامین و توسعه امکانات و تاسیسات رفاهی، اقامتی و خدماتی برای رفاه و آسایش گردشگران و زمینه سازی برای افزایش زمان اقامت مسافران در استان، اولین گام برای موفقیت دراین عرصه است.
دکتر دهمرده افزود: شناسایی درست ظرفیت ها با استفاده منطقی و به موقع از داده ها و توانمندی های موجود، موجب علاقه مندی گردشگران داخلی و خارجی برای سفر به لرستان و همچنین جذب سرمایه گذار برای مشارکت در روند توسعه و رونق این صنعت موثر و مفید اقتصادی است.
به گفته وی، رشد و توسعه صنعت گردشگری، علاوه بر رونق اقتصادی استان موجب افزایش درآمد و توانایی مالی و اقتصادی اقشار مختلف مردم در سطح استان خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درسش کردی شیر پسر

  2. راستی این گردشگری سهمی در ترمیم بیکاری رتبه اول استان در کشور دارد/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.