تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

دکتر قربانی : تورهای گردشگری رایگان یا ارزان قیمت برای مسافران نوروزی در لرستان راه اندازی می شود

  • کد خبر : 20396
  • 13 اسفند 1391 - 23:32

  به گزارش میرملاس ؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری لرستان گفت: به منظور ماندگاری مسافران نوروزی در استان وآشنایی آنان با جاذبه‎های گردشگری و تاریخی این تورهای گردشگری یک ‎روزه در تعطیلات نوروزی راه اندازی خواهد شد . آقای قربانی افزود: با هدف آشنایی مسافران با جاذبه های گردشگری لرستان نخستین بار۱۰ بروشور ویژه […]

1 copy

 

به گزارش میرملاس ؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری لرستان گفت: به منظور ماندگاری مسافران نوروزی در استان وآشنایی آنان با جاذبه‎های گردشگری و تاریخی این تورهای گردشگری یک ‎روزه در تعطیلات نوروزی راه اندازی خواهد شد . 
آقای قربانی افزود: با هدف آشنایی مسافران با جاذبه های گردشگری لرستان نخستین بار۱۰ بروشور ویژه هر شهرستان چاپ و در آن جاذبه های جغرافیایی ، تاریخی ، باستانی و گردشگری هر شهرستان تشریح شده است. 
او گفت : گچبری‎هایی ازدوره ساسانی که درکاوشهای اخیر در کوهدشت کشف شده است برای بازدید علاقه مندان در موزه قلعه فلک‎الافلاک به نمایش گذاشته می‎شود. 
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری لرستان افزود: نمایشگاه صنایع دستی و جاذبه‎های گردشگری هم در درب ورودی قلعه فلک‎الافلاک خرم آباد دایر خواهد شد. 
لرستان سرزمینی زیبا با آب وهوای دلپذیر و محصور درکوههای مرتفع وصعب العبور است که در سلسله جبال زاگرس میانی واقع شده است. 
این استان از شمال به استانهای مرکزی و همدان, از شرق به استان اصفهان, از جنوب شرقی به چهارمحال وبختیاری، ازجنوب به خوزستان و از غرب به استانهای کرمانشاه و ایلام محدود است. 
لرستان با مساحت بیش از ۲۸ هزار کیلومتر مربع در غرب کشور واقع است و یک و ۷ دهم درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است . 
این استان با بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر، ۲ و ۶ دهم درصد جمعیت کشور را دارد . 
لرستان با آب وهوای متنوع و دارا بودن آثار تاریخی و باستانی فراوان یکی از استانهای مستعد گردشگرپذیر است. 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.