- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دستگیری کلاهبردار ۸۵ میلیون تومانی در ” کوهدشت ”

IMAGE634979149290625000 [1]
 
 
 
به گزارش میرملاس ؛ فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت لرستان صبح امروز از دستگیری یک کلاهبردار ۸۵ میلیون تومانی در این شهرستان خبر داد .

به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “رستمی ” در بیان این خبر ، گفت : در پی مراجعه دو شهروند کوهدشتی و اعلام اینکه یک کلاهبردار در ازای خرید تعدادی گوسفند مبلغ ۸۵ میلیون تومان از آنان کلاهبرداری کرده است ، مأموران پاسگاه رومشگان این شهرستان ، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

 

این مقام انتظامی افزود : مالباختگان اظهار داشتند فردی ساکن رومشگان به آنان مراجعه و به بهانه تأمین گوشت شرکتی در پلدختر و ایلام مبلغ ۸۵ میلیون تومان گوسفند از آنان خریداری ، اما تا کنون مبلغ فوق را پرداخت نکرده است. 

فرمانده انتظامی کوهدشت تصریح کرد : مأموران  با تحقیقات گسترده و هماهنگی مقام قضایی روز گذشته فرد کلاهبردار را در سطح شهر چغابل کوهدشت شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند. 

 رستمی با اشاره به اینکه کلاهبردار دستگیرشده با اعتراف به جرم خود تحویل مراجع قضایی شد ، به شهروندان توصیه کرد : به افراد ناشناسی که با ترفند های مختلف قصد کلاهبرداری دارند اعتماد نکنند و مراتب را در کمترین زمان ممکن به پلیس اطلاع دهند.