تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات سفرهای استان با محوریت نوروز ۹۲ با حضور استاندار محترم

  • کد خبر : 20411
  • 10 اسفند 1391 - 22:07

    به گزارش میرملاس ؛  اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان ، دکتر قربانی مدیرکل دراین نشست، گزارشی از فعالیت ها و برنامه ریزی های انجام شده در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان برای ایام تعطیلات سال جدید را ارائه کرد. دراین ادامه این جلسه، تعدادی از مدیران کل […]

DSC02930

 

 

به گزارش میرملاس ؛  اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان ، دکتر قربانی مدیرکل دراین نشست، گزارشی از فعالیت ها و برنامه ریزی های انجام شده در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان برای ایام تعطیلات سال جدید را ارائه کرد.

دراین ادامه این جلسه، تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه استقبال، اسکان و خدمات رسانی به مسافران نوروزی را ارائه کردند.

 پس از آن استاندار لرستان گفت: معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری موجود در لرستان با هدف جذب گردشگر و سرمایه گذار بخش خصوصی، یکی از فرصت های مناسب و ویژه استان برای توسعه پایدار و رشد اقتصادی است.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی کارشناسی در قالب برنامه های کوتاه، میان و بلندمدت برای شناسایی و معرفی فرصت ها و جاذبه های گردشگری تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان و زمینه سازی برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، راهکار اساسی برای بهره مندی از این فرصت و موقعیت ویژه اقتصادی درلرستان است.

استاندار لرستان افزود: ایام نوروز و تعطیلات آغاز سال نو، یکی از بهترین موقعیت ها برای شناسایی ومعرفی قابلیت ها و توانمندی گسترده لرستان دراین حوزه است.

وی تاکید کرد: تامین و توسعه امکانات و تاسیسات رفاهی ، اقامتی و خدماتی برای رفاه و آسایش گردشگران و زمینه سازی برای افزایش زمان اقامت مسافران در استان، اولین گام برای موفقیت دراین عرصه است.

 

DSC02933

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.