تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
8

دردسر گهری‎ها قبل از بازی با سپاهان!

  • کد خبر : 20423
  • 14 اسفند 1391 - 11:12

دردسر گهری‎ها قبل از بازی با سپاهان ۱۱ بازیکن و مربی گهر، آی‎دی کارت ندارند مدیر هتل پردیس کرج گفت: ای‎دی کارت ۱۰ بازیکن و مربی گهر در گرو هتل است. به گزارش میرملاس نیوز و به نقل از ایسنا، محمود سلطانی با اعلام این خبر افزود: تیم گهر دورود از ۲۳ تیر لغایت ۱۵ […]

17500
دردسر گهری‎ها قبل از بازی با سپاهان
۱۱ بازیکن و مربی گهر، آی‎دی کارت ندارند

مدیر هتل پردیس کرج گفت: ای‎دی کارت ۱۰ بازیکن و مربی گهر در گرو هتل است.

به گزارش میرملاس نیوز و به نقل از ایسنا، محمود سلطانی با اعلام این خبر افزود: تیم گهر دورود از ۲۳ تیر لغایت ۱۵ آبان به مدت ۴ ماه از تمام امکانات رفاهی شامل صبحانه. ناهار، شام، اسکان و شارژ‎ها، استخر، زمین چمن، سالن بدنسازی، اتوبوس و آژانس‎های داخلی هتل استفاده کرده است.

وی بیان کرد: مجموع این خدمات معادل ۲۴۰ میلیون تومان بوده ولی متاسفانه هیچ اقدامی در خصوص پرداخت صورت نگرفته است.

سلطانی با بیان این‎که این تیم به مدت ۲ ماه در هتل دیگر اقامت داشته، تصریح کرد: بازیکنان به خاطر این‎که امکانات رفاهی خوبی نداشتند و حتی بابت غذا هم مسموم شده بودند با من تماس گرفتند و خواهش کردند که به اینجا بیایند و قول دادند هر جور شده از این به بعد هزینه هتل را نقدی پرداخت کنند.

مدیر هتل پردیس کرج ادامه داد: متأسفانه تاکنون تنها ۱۰ میلیون تومان را پرداخت کرده‎اند و یک فقره چک به مبلغ ۱۲ میلیون تومان برای تاریخ بعد از پایان قرارداد به من داده‎اند(مورخ ۲۶/۱۲/۹۱).

وی با بیان این‎که متاسفانه این باشگاه به تعهدات خود عمل نمی‎کند، اظهار کرد: بازیکن مگر چه گناهی دارد که باید بازیچه دست مسوولان باشد، قرار بود تیم گهری‎ها قبل از بازی با سپاهان مبلغ کل بدهی به هتل را پرداخت کنند.

سلطانی با ادعای این‎که آی‎دی کارت‎های مربی و بازیکنان گهر در اختیارش است، گفت: متاسفانه نه تنها آی‎دی کارت را نخواستند هیچ و گفتند که پول هم نداریم بدهیم. می‎رویم از سازمان لیگ آی‎دی کارت می‎گیریم.

وی افزود: مگر این چه قانونی‎ست که به این راحتی آی‎دی کارت به بازیکنان می‎دهند. آیا به صرف اینکه سازمان لیگ بپرسد که آی‎دی کارت کجاست، به آنها کارت می‎دهند؟ این آی‎دی کارت‎ها برای بدهی‎هایشان به هتل و بد قولی‎هایی که مسوولان تیم گهر داشتند در گرو هتل است.

سلطانی اضافه کرد: چرا من باید برای تیم گهر دورود منزلم را بفروشم؟ من هم هتل را از دانشگاه اجاره کرده‎ام و سری اول که آمدند من خیلی خرج کردم ولی خدا را خوش نمی‎آید که اینها جواب خوبی‎های من را این‎جوری بدهند، اگر پول را ندهند دعاها و نفرین‎های من پشت تیم است.

اسامی اعضای تیم گهر که آی‎دی کارت‎هایشان در هتل هستند به شرح ذیل است:

حسین دیوسالار، محمود جادری، صابر محمدی سپهری، رضا کاردوست، فرید عابدی، مجید خمیسی، مهدی نعمتی، ساشا کلونیجا، یزدان عباسیان، سجاد گراوندیان و محمدامین کیانفر.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.