- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نمایشگاه فعالان فضای مجازی لرستان در ۱۴ غرفه برپا می شود

IMG14074626

 

به گزارش میرملاس ، مسئول برگزاری نمایشگاه نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان از برگزاری این نمایشگاه در قالب ۱۴ غرفه خبر داد.

حامد احمدی در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور شرکت در نمایشگاه فعالان فضای مجازی لرستان حدود ۷۰ وبلاگ، وب سایت و پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به تدارک این نمایشگاه در قالب ۱۴ غرفه، بیان داشت: با توجه به محدودیت فضا برخی وبلاگ ها و وب  سایت ها در یک غرفه تجمیع خواهند شد.

مسئول برگزاری نمایشگاه نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان با اشاره به اینکه ساختار غرفه ها به صورت “موضوعی” بسته شده است، عنوان کرد: جنگ نرم، پیروان ولایت، دفاع مقدس، لربلاگها، پایگاههای خبری لرستان، خبرگزاریها و رسانه های محلی، محیط زیست، شعر، ادبیات و داستان، وبگاههای دانشجویی، پایگاههای اینترنتی و وبلاگهای دانش آموزی و … از جمله غرفه های در نظر گرفته شده است.

احمدی با بیان اینکه در این نمایشگاه تعدادی از بهترین وبلاگ ها، وب سایت و پایگاههای اینترنتی در معرض بازدید علاقمندان گذاشته می شود، بیان داشت: همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه  از پایگاه اطلاع رسانی “کاسیت” که به تازگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته است، رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه از روز شنبه نوزدهم اسفندماه آمادگی تحویل غرفه ها به متقاضیان وجود دارد، بیان داشت: علاقمندان به حضور در نمایشگاه که تاکنون ثبت نام نکرده اند می توانند با مراجعه به سایت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه برای گرفتن غرفه اعلام آمادگی کنند.

احمدی همچنین بر ضرورت همکاری فعالان فضای مجازی در پوشش هر چه بیشتر این گردهمایی تاکید کرد و بیان داشت: در این راستا پس از پایان گردهمایی ضمن بررسی عملکرد حاضران در گردهمایی فعالان فضای مجازی از ۱۰ وبلاگ، وب سایت و پایگاه اینترنتی برتر در زمینه انعکاس این گردهمایی تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی همچنین از ارائه آموزشهای لازم در رابطه با فعالیت در فضای مجازی در حاشیه نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: همچنین برنامه ریزی شده است که نمایشگاهی از سلسله پوسترهای مرتبط با “جنگ نرم و فضای مجازی” در حاشیه این گردهمایی در معرض دید علاقمندان گذاشته شود.