تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
6

معرفی کتاب قبیله تزویر

  • کد خبر : 20498
  • 15 اسفند 1391 - 14:06

  نام کتاب: قبیله‎ی تزویرنویسنده: ابراهیم آقامحمدی ناشر: انتشارات شاپورخواستقیمت: ۵۰ هزار ریالتعداد صفحات: ۹۵ ص. مصور کتاب قبیله‎ی تزویر به قلم “ابراهیم آقامحمدی” به رشته تحریر درآمده است. این اثر علاوه بر پیش‌گفتار، دارای ۳۱ بخش است که هویت مسلک ضاله‎ی بهائیت را به تصویر می‌کشاند.نویسنده در این اثر سعی بر آن داشته مسلک بهائیت […]

 

نام کتاب: قبیله‎ی تزویر
نویسنده: ابراهیم آقامحمدی 
ناشر: انتشارات شاپورخواست
قیمت: ۵۰ هزار ریال
تعداد صفحات: ۹۵ ص. مصور

کتاب قبیله‎ی تزویر به قلم “ابراهیم آقامحمدی” به رشته تحریر درآمده است. این اثر علاوه بر پیش‌گفتار، دارای ۳۱ بخش است که هویت مسلک ضاله‎ی بهائیت را به تصویر می‌کشاند.
نویسنده در این اثر سعی بر آن داشته مسلک بهائیت را از تمام زوایا بررسی کند تا مخاطب بتواند با مطالعه کتاب به راحتی پی به ظهور و سقوط این فرقه‎ی باطله ببرد. 
در این باره نویسنده کتاب “قبیله‎ی تزویر” در پیش‌گفتار آورده است: «طی سال‌های ۸۹ و ۹۰ شمسی، خلاصه‌ای از تحقیقاتی را که بر تاریخ و فلسفه‎ی پیدایش این مسلک ضاله تکیه داشت، در “هفته‌نامه‎ افلاک” سلسله‌وار منتشر نمودم. تلاش کردم نوشتار به گونه‌ای باشد که خواننده با مطالعه آن اقناع شود و شناخت کاملی از مسلک مذکور، هم از نظر فلسفی و چگونگی پیدایش، و هم احکام عملی آن پیدا کند.»
این اثر به قلمی روان و بی‌پیرایه به نگارش درآمده و خواننده به آسانی می‌تواند تمام مفاهیم و اطلاعات را در این زمینه کسب نماید. از این‌رو، از خوانندگانی که تمایل به مطالعه‌ی تاریخ فرقه‌های باطله دارند و در پی کشف حقایق و بالا بردن سطح آگاهی خود درباره‎ی مسلک بهائیت هستند، خواندن اثر مذکور توصیه می‌گردد.

 

ghabile tazvir

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.