- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ساختمان پلیس راه ملاوی پلدختر افتتاح شد

IMG12000747

 

به گزارش میرملاس ؛ ساختمان پلیس راه پلدختر با حضور فرماندهی انتظامی استان لرستان، فرمانده پلیس راه استان لرستان، فرماندارپلدختر و جمعی از مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی و پلیس راه استان و شهرستان به بهره برداری رسید.

 مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان صبح جمعه در این مراسم گفت: احداث ساختمان پلیس راه پلدختر با ۹۰۰ متر مربع مساحت و ۴۰۰ متر مربع زیر بنا به مدت ۱۴ماه احداث و تکمیل شده است.

نصرت الله حیدری همچنین با بیان اینکه سیستم باسکول هوشمند در مسیر های پرتردد نصب خواهد شد، تصریح کرد: کامیون های حامل بار اضافه و تناژ بالا توسط این سیستم شناسایی می شوند.

وی از به بهره برداری رسیدن سیستم باسکول هوشمند در مسیرهای پرتردد استان لرستان ظرف سه ماه اول سال ۹۲ خبر داد.

حیدری همچنین به احداث پاسگاه پلیس راه سه راه زانوگه در محور پلدختر- کوهدشت اشاره کرد و گفت: زمین این پاسگاه تملک شده و عملیات اجرایی آن در آینده آغاز می شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان گفت: قرارداد نصب ۱۱ دوربین هوشمند برای محورهای مواصلاتی استان لرستان منعقد شده و تا پایان اسفند ماه جاری تجهیزات آن وارد استان  خواهد شد.

فرماندار پلدختر نیز در این مراسم امنیت موجود در جامعه را مرهون تلاش نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی دانست و گفت: نیروی انتظامی همواره برای برقراری نظم و امنیت تلاش داشته و مردم نیز باید با پلیس همکاری، تعامل و همکاری و مشارکت کنند.

فریدون رشیدی با اشاره به راه اندازی ساختمان پلیس راه ملاوی اظهار امیدواری کرد که با افتتاح این ساختمان، خدمات رسانی پلیس به مردم و رانندگان تسهیل شود.  

وی نقش پلیس در نظارت بر عبور مرور درون شهری و بین شهری را بسیار مهم و موثر دانست و بر لزوم آموزش عمومی، فرهنگ سازی و نهادینه کردن قوانین و مقررات تأکید کرد.

فرماندار پلدختر از همه مسئولین خواست برای تأمین، حفظ و افزایش رفاه عمومی و اجرای دقیق قوانین با مجموعه پلیس همکاری کنند.

وی مهمترین دغدغه مسئولان را کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده ای برشمرد و گفت: برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای و شهری باید تلاش، هزینه و هدفگذاری شود.

رشیدی سفر را بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم دانست و افزود: رسیدگی و بهبود وضعیت جاده ها و راههای استان، توجه به نقش پلیس راه در جاده ها و کنترل سرعت باید مورد توجه قرار گیرد.