تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

توزیع مرغ و گوشت در کوهدشت/ ۱۱ تن پسته به قیمت دولتی وارد بازار می شود

  • کد خبر : 20511
  • 15 اسفند 1391 - 23:13

  به گزارش میرملاس ؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت از توزیع ۳۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد در نمایشگاه بهاری کوهدشت خبر داد. علی یاری در گفتگو با مهر اظهار داشت: این مقدار گوشت به زودی در نمایشگاه بهاری به مردم عرضه خواهد شد و مردم دغدغه ی خرید گوشت برای […]

images (1)

 

به گزارش میرملاس ؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت از توزیع ۳۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد در نمایشگاه بهاری کوهدشت خبر داد.

علی یاری در گفتگو با مهر اظهار داشت: این مقدار گوشت به زودی در نمایشگاه بهاری به مردم عرضه خواهد شد و مردم دغدغه ی خرید گوشت برای ایام نوروزی را نداشته باشند.

وی همچنین از خریداری ۱۱ تن پسته توسط اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت خبر داد و اظهار داشت: این مقدار پسته با قیمت مصوب دولتی هرکیلو ۳۰هزار تومان عرضه خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهدشت همچنین با اشاره به توزیع مستمر برنج دولتی در کوهدشت، گفت: طی هفته گذشته ۱۱۵تن برنج یارانه ای در کوهدشت و شهرهای تابعه توزیع شده است.

یاری در ادامه از مردم خواست در صورت هرگونه گران فروشی و احتکار با شماره ۱۲۴تماس بگیرند تا از سودجویی های متخلفان در بازار نوروزی جلوگیری به عمل آید.

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. خدا به دادمون برسه چه جنگ و دعواهایی که در این نمایشگاه بهاره اتفاق نیافته چه ترافیکی تو دفترهای قضاوت دادگاه بر سر جنگ و دعوای مردم مظلوم و غیورمون توی صف توزیع مرغ بلا د بار و پسته چم زاغ ایجاد نشه.فقط خدا به داد وکیل و سردفتر و قضات دادگاه شهرمون رحم کنه که تو اون ایام باید فقط تخمین دیه ی این سراشکنک ها و دل پاره کنک های این نمایشگاه بلا د بار برسه.هی خدا اگه قراره با این وضع آدم به خاطر این شکم لعنتی برادر و پدر خودتو تو این صف های لعنتی له کنی به جون هم خون خودت بیافتی تهمت بزنی دروغ بگی دورو باشی . . . خدایا . . . . نخواستیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.