- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مجیدامرایی به عنوان عضو کمیته استانی در طرح ساماندهی، سرمایه گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر منصوب شد.

 

به گزارش میرملاس نیوز: مجید امرایی, مدیر صندوق مهرامام رضا علیه السلام استان تهران , به عنوان عضو کمیته استانی در طرح ساماندهی، سرمایه گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر منصوب شد.
در سی و ششمین جلسه شورای عالی اشتغال، مرتضی تمدن استاندار تهران، طی حکمی مجید امرایی مدیر صندوق مهرامام رضا علیه السلام استان تهران را به عنوان عضو کمیته استانی در طرح ساماندهی، سرمایه گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر منصوب نمود.
متن حکم ایشان بدین شرح است:
” با عنایت به بند “و” طرح ساماندهی، سرمایه گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر ۲۰هزار نفر، موضوع بند ۱۲ مصوبات سی و ششمین جلسه شورای عالی اشتغال، جنابعالی به عنوان عضو کمیته استانی طرح مذکور در استان تهران منصوب می گردد.
امید است با اتکال به الطاف الهی و توجهات و عنایات حضرت ولی عصر(عج) و در راستای لبیک به پیام مقام معظم رهبر(دامه برکاته) در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با استفاده از دیدگاه علمی و تجارت گذشته ، در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشید.”

****
میرملاس نیوز ضمن تبریک به آقای مجید امرایی و آرزوی موفقیت برای ایشان امیدواراست فرزندان لرستان عزیز همواره بر کرسی پست های مهم وکلیدی کشور بنشینند.