تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

امرایی : با آمادگی کامل در نمایشگاه شرکت می کنیم

  • کد خبر : 20528
  • 16 اسفند 1391 - 8:50

      به گزارش میرملاس؛ به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان ، آقای گودرز امرائی معاون سرمایه گذاری اداره کل ادامه داد : استان لرستان در این نمایشگاه در فضای ۴۰۰ متر مربع شرکت خواهد کرد.    وی افزود : ما در ۳ بخش […]

 

Untitled-1 copy

 

 

به گزارش میرملاس؛ به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان ، آقای گودرز امرائی معاون سرمایه گذاری اداره کل ادامه داد : استان لرستان در این نمایشگاه در فضای ۴۰۰ متر مربع شرکت خواهد کرد.

   وی افزود : ما در ۳ بخش پانلهای تخصصی ، حوزه عملکرد نمایشگاه در دولت نهم و دهم و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری در قالب پکیج ، پوستر ، بنر ، استند و فیلم در دو زبان فارسی و انگلیسی آماده نموده ایم که در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

   وی تصریح کرد : جهت شرکت در بخش پانلهای تخصصی از بخش خصوصی ، دستگاههای دولتی ، دانشگاه و دانشجویان نیز دعوت بعمل آمده و خوشبختانه تاکنون جهت ثبت نام ، استقبال زیادی صورت گرفته است.

   امرائی در پایان اضافه کرد : به حول و قوه الهی با آمادگی کامل در این جشنواره شرکت می کنیم .

   سومین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در تاریخ ۱۶ الی ۱۹ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و در سالنهای خلیج فارس و میلاد برگزار می شود .

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. صورتی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.