تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

خبر خوش اقتصادی برای کارمندان و کارگران

  • کد خبر : 20699
  • 19 اسفند 1391 - 2:19

مدیرکل تامین،‌ توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت از ارایه سبد کالایی به کارمندان و کارگران خبرداد و گفت: بر اساس این سبد، ۴ کیلوگرم گوشت قرمز و ۵ کیلوگرم مرغ و همچنین ۴ نوع برنج میان کارگران و کارمندان دولت توزیع خواهد شد.  به گزارش بولتن نیوز، علی‌اکبر پورکاوه در گفتگو […]

144402_135
مدیرکل تامین،‌ توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت از ارایه سبد کالایی به کارمندان و کارگران خبرداد و گفت: بر اساس این سبد، ۴ کیلوگرم گوشت قرمز و ۵ کیلوگرم مرغ و همچنین ۴ نوع برنج میان کارگران و کارمندان دولت توزیع خواهد شد.
 به گزارش بولتن نیوز، علی‌اکبر پورکاوه در گفتگو با مهر از آغاز توزیع چهار نوع برنج میان کارمندان و کارگران خبرداد و گفت: بر اساس تمهیدات صورت گرفته برای تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال به خصوص کارمندان و کارگران دولت که از درآمد نسبتا ثابتی برخوردار هستند، چهار نوع برنج وارداتی تایلندی، هندی، آرژانتینی و آپاچی از روز شنبه در شبکه توزیع منتخب و به ویژه تعاونی‌های توزیع خواهد شد.
مدیرکل تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: قیمت هرکیلوبرنج هندی ۳۶۰۰ تومان، برنج آرژانتینی ۲۰۰۰ تومان، تایلندی ۲۰۵۰ تومان و آپاچی ۱۳۳۰ تومان خواهد بود، این در شرایطی است که توزیع برنج از طریق شبکه های رسمی و قابل کنترل و نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار بر این است که کالاهای مورد نیاز کارمندان و کارگران از طریق تعاونی‌های کارکنان دولت (اسکاد)، اتحادیه سراسری تعاونی فرهنگیان و اتحادیه تعاونی کارگران صورت گیرد.
به گفته پورکاوه، برای هر کارگر یا کارمند، سبد کالایی شامل ۴ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد با نرخ ۱۰۵۰۰ تومان، ۵ کیلوگرم مرغ با نرخ ۴۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. بر این اساس، کارمندان و کارگران مشمول این طرح می‌توانند از طریق تعاونی‌های مرتبط با خود، این کالاها را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. کارمان به جایی رسیده است که برنج را بمان می فروشن خوشحال می شیم.

  2. وقتی صحبت از سبد کالا میشود باید رایگان عرضه شود وگرنه این سبد در هر فروشگاهی قابل تهیه است با کیفیت به مراتب بهتر.

  3. سبد کالاى ماه مبارک رمضان و بهمن ماه دادن خدا میدونه این سبد کالا رو کى میدن!!! راستى چرا وقتى کالا میدن سبد همراهش نیست؟ من که ندیدم!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.