- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

خبر خوش اقتصادی برای کارمندان و کارگران

144402_135 [1]
مدیرکل تامین،‌ توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت از ارایه سبد کالایی به کارمندان و کارگران خبرداد و گفت: بر اساس این سبد، ۴ کیلوگرم گوشت قرمز و ۵ کیلوگرم مرغ و همچنین ۴ نوع برنج میان کارگران و کارمندان دولت توزیع خواهد شد.
 به گزارش بولتن نیوز، علی‌اکبر پورکاوه در گفتگو با مهر از آغاز توزیع چهار نوع برنج میان کارمندان و کارگران خبرداد و گفت: بر اساس تمهیدات صورت گرفته برای تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال به خصوص کارمندان و کارگران دولت که از درآمد نسبتا ثابتی برخوردار هستند، چهار نوع برنج وارداتی تایلندی، هندی، آرژانتینی و آپاچی از روز شنبه در شبکه توزیع منتخب و به ویژه تعاونی‌های توزیع خواهد شد.
مدیرکل تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: قیمت هرکیلوبرنج هندی ۳۶۰۰ تومان، برنج آرژانتینی ۲۰۰۰ تومان، تایلندی ۲۰۵۰ تومان و آپاچی ۱۳۳۰ تومان خواهد بود، این در شرایطی است که توزیع برنج از طریق شبکه های رسمی و قابل کنترل و نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار بر این است که کالاهای مورد نیاز کارمندان و کارگران از طریق تعاونی‌های کارکنان دولت (اسکاد)، اتحادیه سراسری تعاونی فرهنگیان و اتحادیه تعاونی کارگران صورت گیرد.
به گفته پورکاوه، برای هر کارگر یا کارمند، سبد کالایی شامل ۴ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد با نرخ ۱۰۵۰۰ تومان، ۵ کیلوگرم مرغ با نرخ ۴۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. بر این اساس، کارمندان و کارگران مشمول این طرح می‌توانند از طریق تعاونی‌های مرتبط با خود، این کالاها را دریافت کنند.