کد خبر : 20889
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 402 بازدید

ملکشاهی : راه‎اندازی خودروسازی کوهدشت در حد یک مصوبه باقی مانده است

  به گزارش میرملاس ؛ نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در نظر داریم در مجمع سرگروهی مخصوص استان تشکیل که امتیاز هیأت دولت را داشته باشد. الهیار ملکشاهی در گفت‌وگو با ایسنا ، با بیان این مطلب افزود: قرار است در هر شهرستانی یک پروژه را عملیاتی و اجرایی کنیم که در شهرستان […]

24024

 

به گزارش میرملاس ؛ نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در نظر داریم در مجمع سرگروهی مخصوص استان تشکیل که امتیاز هیأت دولت را داشته باشد.

الهیار ملکشاهی در گفت‌وگو با ایسنا ، با بیان این مطلب افزود: قرار است در هر شهرستانی یک پروژه را عملیاتی و اجرایی کنیم که در شهرستان کوهدشت کارخانه ماشین‎سازی در نظر گرفته شده که جزو مصوبات سفر هیأت دولت به لرستان بوده، اما تاکنون در حد یک مصوبه باقی مانده و پیگیر هستیم این مهم را عملیاتی و اجرا کنیم.

وی بر ضرورت اجرای مصوبات هیأت دولت در شهرهای لرستان تأکید کرد و گفت: نیاز است این مصوبات به صورت جدی در شهرهای استان پیگیری شود.

نماینده کوهدشت در مجلس با بیان این‌که با اجرای مصوبات دولت در شهرستان‎ها می‎توان به بهبود وضعیت اشتغال در این شهرها امیدوار بود، اظهار کرد: در حال حاضر صنعت در کوهدشت تعطیل است و هنگامی‎که نتوانسته‎ایم صنعت کوهدشت را اداره کنیم، چگونه باید به دنبال تقویت صنعت در این شهرستان باشیم.

ملکشاهی تصریح کرد: با جدیت به دنبال جذب سرمایه‎گذار بخش خصوصی هستیم و امید می‎رود بتوانیم با احترام، امنیت لازم را برای بخش خصوصی در شهرستان کوهدشت فراهم کنیم.

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

آقای نماینده یکسال گذشت هیییییییییییییییچ کاری نکردی ای که هفتاد رفت و در حوابی مگر ……………….

[پاسخ]

آقای ملکشاهی وقتی شما توان عوض کردن یک مدیر مجتمع آموزشی رو ندارید اونوقت می خواهید گام در راه صنعتی شدن کوهدشت بردارید.

[پاسخ]

فاطمه در گفته :

پس شما بوق………….

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

باحلوا حلوا گفتن دهن مردم شيرين نمي شود -شنيدن كي بود مانند ديدن. اميد داريم اين رويا به واقعيت بپيوندد.

[پاسخ]

انشااله با پیگیری مستمر و تاکید و پیگیری پروژه های مهم و به نتیجه رسیدن این طرحها قدمی در راه توسعه استان برداشته شود. وگر نه صرف مصوبه برای مردم نان و آب نمیشه.

[پاسخ]

بی په له مار پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۳ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۲:۵۱:

آقا محسن تو دنبال وکالت خود باش سیایتو بی خیال پو بچسب

[پاسخ]

بنده خدا نماینده های این دوره زمانی نماینده شدن که دولت حقوق کارمنداش رو هم نداره بده

[پاسخ]

من موندم این نمایندهای لرستان در مجلس چکار می کنن.اصلا دیارشان نیست. نه مصاحبه ایی نه موافقی نه مخالفی.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ایشان اگر می توانند فکری به حال این جاده خراب شده رومشگان بکنند که بنده سالی یکبار برای دیدار اقوام به انجا می روم کلی اعصبابم خراب می شه.بقیه را پیشکش خودش.

[پاسخ]

ایشان اگر می توانند فکری به حال این جاده خراب شده رومشگان بکنند.بنده هرچند وقت یکبار برای دیدار با اقوام به آنجا می روم کلی اعصابم از دست این جاده خراب می شه .بقیه کارها پیشکش خودشان.

[پاسخ]

روزنه در گفته :

کاشکی فعالین مطبوعاتی مثل شما که زبان گویای مردم هستید این سوالات را از نمایندگان با کفایت بنمایند

[پاسخ]

فرید سیاه در گفته :

واقعا که این حرفها از رومشگانی ها بعید نیست پس رومشگان رو مرکز کوهدشت بدانیم

[پاسخ]

احمدی در گفته :

دوستان اقای ملکشاهی در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد 1-دولت در اخر راه است واین ششماه فقط در فکر برگزاری انتخابات البته با حواشی خاص خودمیباشد 2-نماینده محترم دست به تغییر گسترده مدیرن زده که علی رغم همه مسائل از مدیران کم تجربه یا بی تجربه استفاده نموده 3-اقای ملکشاهی از پشتوانه محکم مردمی برخوردار نمیباشد به این دلیل که اکثریت مردم با احتساب ارای رقیبان وریزش بیش ازحدی دوستان اصلاح طلب که انتطاراتشان در رسیدن به پستهای کلیدی محقق نشد وضعیت مطلوبی ندارد -در جریان انتخابات شوراها ریزش های بیشتری در راه است با عنایت به ترکیب اعضای نطارت بر انتخابات -یکدستی نیروهای اجرایی -نطارتی وبازرسی -فرماندار وبخشداران وادارات دولتی که تماما در فکر اجرایی نمودن دستورات حاج اقا میباشند 4-تعویق در بررسی بودجه سال 92 که عملا در شهرستان تا 10 ماه اینده هم اتفاق عمرانی خاصی نخواهد افتاد-موضع گیری نماینده محترم در انتخابات ریاست جمهوری با توجه به اینکه اکثریت رای دهندگان به ایشان از اقایان اصلاح طلب بوده وبر سر دوراهی ماندن ایشان هم یک بستر نامناسب برای ایشان در معادلات سیاسی کشور میباشد- خوب با این اوضاع واحوال نماینده محترم حتما با چالش های زیادی روبرو خواهدشد اما همه باید در ایجاد بستر توسعه شهرمان کوشا باشیم

[پاسخ]

لیلا پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۲ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۴:۱۰:

تو رو خدا از این چاپلوسی های بچگانه دست بردارید یه چیزی بگید ملت قبول کنه…ماها داریم چوب همین به قول خودمون اصلاح طلبی و اصول گرایی رو میخوریم….

[پاسخ]

حامد پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۳ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۳:۲۳:

اقای احمدی:دقیقا مطالب شسته رفته ای رو بیان کردیدپس منتظر چیز خاصی برای ملت نباشیم مگر اینکه
اقای ملکشاهی موضع وعیار خود را درانتخابات شوراها وریاست جمهوری مشخص که انهم نیز بر وفق مرادایشان باشد
چون نه چپگراها بقول شما هسته اصلی ارا را تشکیل دادن دیگر نیستند و راستگراها اقلیت ارا را تشکیل
میدهند پس با این وصف بازنده میدان دوسال اینده خواهد بود

[پاسخ]

کجاین همولایتی ها همشهری های عزیز چرا اینقدر ساده ای اگه یه نماینده نیاد و واه هر ندانم کاری که هیچی هیچکاریهاش بهانه ای دلیلی مصوبه ای دل خوشکنکی به مردم خوشخیال و ساده شهرمون بگه واسه دوره های بعد چهره ای هم ازش به یاد نمیمونه.باید هر از چندگاهی وعده سر خرمن الکی بده تا بگن تا ما حداقل به خیال خوش بخوابیم و مهرش در دل ما مانده باشد

[پاسخ]

خوش به حال خودم که نه رای ندادم و حسرت اینکه فلان نماینده قراره این کارو بکنه اون کارو بکنه رو نمی خورم…..

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

راستی نخبگان اطراف نماینده چه کسانی هستند -همانهایی که نه تخصص دارند نه ……..ودر هرمراسم تودیع ومعارفه ای سبز میشن

[پاسخ]

حامد پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۳ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۳:۲۷:

مهندس چی فکر کردی ::پس بنگاه داران و ورشکسته های سیاسی که در مراسمات تودیع معارفه شرکت میکنند

[پاسخ]

حکومت رومشکان بر کوهدشت؟؟؟

جدا مسخره س…

[پاسخ]

پدمون دراومد تا انتخاباتو برگزار کنیم اونوقت فالان نمایندمون نبرد …………………

[پاسخ]

آفري قمرناز در گفته :

آقاي ملكشاهي فقط محمد ابدالي رو داشته باشد خودرو سازي كه هيچ صنايع هوا و فضا رو به رومشكان مياره.

[پاسخ]

اين هم يك خبر در گفته :

مديركل آموزش و پرورش لرستان از موفقيت اين اداره كل در اخذ گواهينامه استاندارد بين الملليISO 9001:2008 از شركت مرزبان كيفيت(IMQ) خبر داد.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۳ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۸:۱۰:

به به!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هركس خبر ندارد گويا هنر ندارد.
اگر بدانيد(منظور غير معلمين است) اوضاع آموزش و پرورش لرستان خصوصا كوهدشت و چگني و خرم اباد كه من خبر دارم از نظر كيفيت چگونه است، حتما احتمالا كمي تعجب خواهيد كرد از اين گواهينامه استاندارد.
اين خبر هرچقدر بي اهميت باشد، اين اهميت را دارد كه مشخص ميكند اين سازمان مرزبان كيفيت ديگه چه مسخره ايه كه پول ميگيره و تاييد ميكنه

[پاسخ]

فريماه در گفته :

راي ما حرام بر شما كه هيچكاره ا ي.

[پاسخ]

آقای ملکشاهی!کارخانه خودرو سازی برای خودت.اگه موفق شدی آن را در رومشگان اجرایی کن.شما فقط زحمت جادهای شهرستان مخصوصا جاده ی بابازید – پل سیمره را بکش که از این به بعد شاهد داغ دار شدن خانواده ها نباشیم.به خدا وقتی که به استان های دیگر مسافرت می کنیم از اینکه لرستانی هستیم واین مسئولین بی خیال داریم شرمنده می شویم.و از دعودت کردن دوستانمان در استانهای دیگر خیلی خجالت زده می شویم.آخر این هم شد استان وشهرستانی که ما داریم.نماینده ای که تمام کارش عوض کردن مسولین باشد توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

[پاسخ]

مهیار جان..واقعا حرف با معنایی گفتی شاید مردم کوهدشت به خود بیان و واقعیت ها رو ببینند حکومت 700ساله رومشگان بر کوهدشت بارها منهم از زبان برادران رومشگانی شنیدم

[پاسخ]

بهزادپ در گفته :

مگه نمیدونید اوضاع بودجه کشور خرابه. واقعا براتون متاسفم

[پاسخ]

رومشگان 91 در گفته :

1 – اگر نماینده محبوب شهرستان یک بخش از این کار خانه را در رومشگان و راه اندازی کند بسیار ممنون میشیم.
2- بعد از هشت دوره یک بار نماینده ای از رومشگان با این همه استعداد به مجلس راه یافته چرا بعضی ها اینقدر نگران هستند و اقعا نگرانی این دوستان بی مورد است .

[پاسخ]