- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ملکشاهی : راه‎اندازی خودروسازی کوهدشت در حد یک مصوبه باقی مانده است

24024

 

به گزارش میرملاس ؛ نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در نظر داریم در مجمع سرگروهی مخصوص استان تشکیل که امتیاز هیأت دولت را داشته باشد.

الهیار ملکشاهی در گفت‌وگو با ایسنا ، با بیان این مطلب افزود: قرار است در هر شهرستانی یک پروژه را عملیاتی و اجرایی کنیم که در شهرستان کوهدشت کارخانه ماشین‎سازی در نظر گرفته شده که جزو مصوبات سفر هیأت دولت به لرستان بوده، اما تاکنون در حد یک مصوبه باقی مانده و پیگیر هستیم این مهم را عملیاتی و اجرا کنیم.

وی بر ضرورت اجرای مصوبات هیأت دولت در شهرهای لرستان تأکید کرد و گفت: نیاز است این مصوبات به صورت جدی در شهرهای استان پیگیری شود.

نماینده کوهدشت در مجلس با بیان این‌که با اجرای مصوبات دولت در شهرستان‎ها می‎توان به بهبود وضعیت اشتغال در این شهرها امیدوار بود، اظهار کرد: در حال حاضر صنعت در کوهدشت تعطیل است و هنگامی‎که نتوانسته‎ایم صنعت کوهدشت را اداره کنیم، چگونه باید به دنبال تقویت صنعت در این شهرستان باشیم.

ملکشاهی تصریح کرد: با جدیت به دنبال جذب سرمایه‎گذار بخش خصوصی هستیم و امید می‎رود بتوانیم با احترام، امنیت لازم را برای بخش خصوصی در شهرستان کوهدشت فراهم کنیم.