تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

تیم فوتسال امید کوهدشت , پدیده ی ورزشی هفته لرستان

  • کد خبر : 20902
  • 22 اسفند 1391 - 3:33

فرهاد داودوندی- بروجرد: تیم فوتسال امید کوهدشت، نماینده ی لرستان در لیگ برتر فوتسال امید های ایران است. این تیم در یک بازی دوستانه مقابل تیم پولاد گسترش بروجرد بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت. در یک صحنه، یکی از بازیکنان ریز نقش این تیم , توپی را که در حال ورود به دروازه […]

15huxtsqup9tf
فرهاد داودوندی- بروجرد: تیم فوتسال امید کوهدشت، نماینده ی لرستان در لیگ برتر فوتسال امید های ایران است. این تیم در یک بازی دوستانه مقابل تیم پولاد گسترش بروجرد بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

در یک صحنه، یکی از بازیکنان ریز نقش این تیم , توپی را که در حال ورود به دروازه شان بود با یک قیچی برگردان بلند، حدودا چند سانت پائین تر از تیر افقی از دروازه بیرون کشید.

اگر این اتفاق را یک بازیکن اروپائی رقم می زد،مطمئن باشید حرکت قیچی برگردانش همان شب در تمامی کانال های ورزشی جهان به طور مستمر به نمایش در می آمد، اما اینجا لرستان است، استان استعدادهای ورزشی گمنام!

آن بازیکن کوهدشتی ریز نقش حتی اگر برای ممانعت از ورود توپ به دروازه شان تا سقف سالن هم پرواز می کرد، به چشم نمی آمد، همانگونه که در حال حاضر هم در ورزش این استان آن چنان که باید و شاید به چشم نمی آید!

به هر حال برای تک تک این بازیکنان کوهدشتی که چند روز پیش میهمان ما بروجردی ها بودند، صمیمانه آرزوی موفقیت داریم و به همین بهانه بازیکنان تیم امید فوتسال کوهدشت به عنوان پدیده های هفته ورزش استان اعلام می گردند.
حالا مدام دراین فکرم که اگر این اتفاق را یک بازیکن اروپائی رقم می زد……………

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باعث افتخار است.
    به همه تبریک میگوییم
    “پیشوک”

  2. با سلام و تبریک نمی شد اسم بازیکنان رو با عکسبا کیفیت تری رو میزدید.ممنون خسته نباشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.