تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

نخاله های ساختمانی روی دست کوهدشت مانده اند/ شهرداری اقدام می کند

  • کد خبر : 20918
  • 22 اسفند 1391 - 13:28

کافیست در خیابان های کوهدشت گشتی یک ساعته بزنی تا حضور پررنگ نخاله ها و مصالح ساختمانی در بیشتر معابر این شهر نگاهت را آزار دهد.به گزارش خبرنگار مهر، بخشی از سد معبر کوچه ها و خیابان های کوهدشت مربوط است به مصالح باقی مانده از ساختمان هایی که برخی از آن ها سالهاست بر […]

IMG10121706
کافیست در خیابان های کوهدشت گشتی یک ساعته بزنی تا حضور پررنگ نخاله ها و مصالح ساختمانی در بیشتر معابر این شهر نگاهت را آزار دهد.به گزارش خبرنگار مهر، بخشی از سد معبر کوچه ها و خیابان های کوهدشت مربوط است به مصالح باقی مانده از ساختمان هایی که برخی از آن ها سالهاست بر سینه ی معبر جا خوش کرده اند و صاحب کارها پس از اتمام کار فکری به حال برداشتنشان نکرده و همچنان قسمتی از کوچه یا خیابانی را به خود اختصاص داده اند تا راه را بر عبور ماشین ها ببندند.

IMG10095959

برخی از این مصالح پس از بارش بارانی کوتاه به گل و لایی بزرگ تبدیل می شوند. برخی هم توسط عبور چرخ ماشین ها یا بازی کودکان روی خیابان پخش می شوند.

اما این نخاله های خیابانی که متاسفانه در پیاده روها و خیابان اصلی شهر هم دیده می شوند عبور آسان را از عابران گرفته و در بسیاری از مسیرها راه را بر عبور بچه های دبستانی سد می کنند. برخی از این نخاله ها نیز تمام کوچه یا پیاده رویی را سد کرده به طوریکه ماشین ها برای گذشتن باید از جای دیگری استفاده کنند.

7
بارها دیده شده که ماشینی در تاریکی شب با تپه ی ماسه ای برخورد کرده و آسیب دیده است و بارها پیش آمده وسیله نقلیه ای در حال فرار از برخورد با مصالح خیابانی با عابری یا وسیله ی دیگری برخورد کرده است.

واما صاحبان بسیاری از این مصالح و نخاله های باقی مانده از کارهای ساختمانی نامشخص است چون سالهاست از اتمام کار گذشته و دستی به برداشتنشان اقدام نکرده است.

9

شهردار کوهدشت دراین رابطه به خبرنگار مهر می گوید: میزان این نخاله های ساختمانی رها شده در شهر کم نیست و متاسفانه شهرداری تا به حال کوتاهی کرده است.

حسین پور با بیان اینکه متاسفانه بیشتر این مصالح مربوط به ساختمان هایی است که حتی چند سال از ساخت آن ها می گذرد افزود: این نوید را به مردم کوهدشت می دهم که به زودی با معضل نخاله های ساختمانی در معابر برخورد می شود و سطح معابر کوهدشت را از وجود این نخاله ها پاک خواهد شد.

گزارش و عکس: حشمت اله آزادبخت / خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. باسلام
    چهار راه الله اکبر را که همیشه مورد لطف حفاران آب ومخابرات وگاز بوده یه بررسی داشته باشید آخه ناسلامتی چشم شهره فردا مسافران نوروزی با ماشین شیرچه میزنن توشو بیا درستش کن آقای شهردار .خیابان جنوبی چهار راه الله اکبر منتهی به خاک هم که آثار باستانی شد هیچکی برنامه ای واسش نداشت که نداشت هی زنگ میزنیم
    یه جارو بر این خاکهای ماقبل تاریخ نشسته برروی آسفالت بزنین هی مگن میایم و نیامدن .آن مرد امد …آن مرد بااسب آمد… ولی گارگر شهرداری کوهدشت نیامد که نیامد.

    • سجادی نمیدونم دیدی یا نه؟امروز به جای آسفالت کردن این خیابونای واقعاً……چاله چوله هارو دارن با آسفالت پر میکنن…..دست بانیان درد نکنه بازم جای شکرش باقیه….

  2. باسلام واحترام خدمت شما آقای آزادبخت، اولین نکته ای که بنده به ذهنم رسید از این گزارشتون این بود که متاسفانه شما براحتی از کنار مشکلات اصلی عبور کردید که عامل اونها دستگاههای اجرایی هستن و اومدین نوک پیکان انتقاداتون رو به سمت مردم کردید ملاحضه بفرماییداقای ازادبخت نما وظاهر یک شهر به زیرساخت های اون شهر بستگی داره یکی از این زیرساخت ها خیابان های شهر هستند که واقعا از لحاظ استاندارد بودن در سطح بسیار پایینی قرار دارن نه به چند آجر افتاده در گوشه و کنار خیابون ها منکر این نیستم که همین چند اجر کلی از زیبایی بالقوه ی شهر رو پایین میاره!!!نکته ی بعدی این بود که اتفاقا چند روز پیش بنده بایکی از این هم سایه هامون در مورد همین مسئله بحثمون شد و دیدم واقعا تاحدودی هم حق داره ادله ایشون این بود که تورم موجود وحاکم براقتصاد کشور دست وبال ایشون رو از جهت ساخت وساز ساختمون نیمه کاره بسته و قدرت خرید مصالح ساختمانی برای ایشون پایین اومده و به ناچار مجبور شده این نخاله ها وسایر مصالح ساختمانی خونشون به حال خود تو کوچه و خیابون رها کنه و حتی خود ایشون از این حالت پیش اومده بشدت نگران ناراحت بودند با این اوصاف بهتره بیاییم فکری به حال زیر ساخت شهرمون داشته باشیم مشکل ما این نخاله ها نیست اگه شهری زیبا وقانونمند داشته باشیم اینا خودبخود جمع میشن

    • سلام و خسته نباشید به نظرم کسی که پول داشت یه ساختمان بسازه پول داره ماشین بگیره نخاله ها رو پرت کنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.