- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نخاله های ساختمانی روی دست کوهدشت مانده اند/ شهرداری اقدام می کند

IMG10121706 [1]
کافیست در خیابان های کوهدشت گشتی یک ساعته بزنی تا حضور پررنگ نخاله ها و مصالح ساختمانی در بیشتر معابر این شهر نگاهت را آزار دهد.به گزارش خبرنگار مهر، بخشی از سد معبر کوچه ها و خیابان های کوهدشت مربوط است به مصالح باقی مانده از ساختمان هایی که برخی از آن ها سالهاست بر سینه ی معبر جا خوش کرده اند و صاحب کارها پس از اتمام کار فکری به حال برداشتنشان نکرده و همچنان قسمتی از کوچه یا خیابانی را به خود اختصاص داده اند تا راه را بر عبور ماشین ها ببندند.

IMG10095959 [2]

برخی از این مصالح پس از بارش بارانی کوتاه به گل و لایی بزرگ تبدیل می شوند. برخی هم توسط عبور چرخ ماشین ها یا بازی کودکان روی خیابان پخش می شوند.

اما این نخاله های خیابانی که متاسفانه در پیاده روها و خیابان اصلی شهر هم دیده می شوند عبور آسان را از عابران گرفته و در بسیاری از مسیرها راه را بر عبور بچه های دبستانی سد می کنند. برخی از این نخاله ها نیز تمام کوچه یا پیاده رویی را سد کرده به طوریکه ماشین ها برای گذشتن باید از جای دیگری استفاده کنند.

7 [3]
بارها دیده شده که ماشینی در تاریکی شب با تپه ی ماسه ای برخورد کرده و آسیب دیده است و بارها پیش آمده وسیله نقلیه ای در حال فرار از برخورد با مصالح خیابانی با عابری یا وسیله ی دیگری برخورد کرده است.

واما صاحبان بسیاری از این مصالح و نخاله های باقی مانده از کارهای ساختمانی نامشخص است چون سالهاست از اتمام کار گذشته و دستی به برداشتنشان اقدام نکرده است.

9 [4]

شهردار کوهدشت دراین رابطه به خبرنگار مهر می گوید: میزان این نخاله های ساختمانی رها شده در شهر کم نیست و متاسفانه شهرداری تا به حال کوتاهی کرده است.

حسین پور با بیان اینکه متاسفانه بیشتر این مصالح مربوط به ساختمان هایی است که حتی چند سال از ساخت آن ها می گذرد افزود: این نوید را به مردم کوهدشت می دهم که به زودی با معضل نخاله های ساختمانی در معابر برخورد می شود و سطح معابر کوهدشت را از وجود این نخاله ها پاک خواهد شد.

گزارش و عکس: حشمت اله آزادبخت / خبرگزاری مهر