تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بازنشستگان سال آینده هم بیمه طلایی دارند

  • کد خبر : 21083
  • 26 اسفند 1391 - 2:49

بازنشستگان نسبت به اجرای دوباره بیمه طلایی درمان در سال بعد نگران بودند که مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور اعلام کرد این طرح سال بعد هم اجرا می شود.به گزارش خبرآنلاین،مسئله بهداشت ودرمان بازنشستگان وارتقای کیفی وکمی این خدمات از محورهای اصلی ومهم صندوق بازنشستگی کشوری است. به همین جهت پس از بررسی های کارشناسی […]

untitled
بازنشستگان نسبت به اجرای دوباره بیمه طلایی درمان در سال بعد نگران بودند که مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور اعلام کرد این طرح سال بعد هم اجرا می شود.به گزارش خبرآنلاین،مسئله بهداشت ودرمان بازنشستگان وارتقای کیفی وکمی این خدمات از محورهای اصلی ومهم صندوق بازنشستگی کشوری است. به همین جهت پس از بررسی های کارشناسی ونیازسنجی از بانشستگان مشخص شد که مهمترین درخواست بازنشستگان در خصوص بهره مندی از خدمات بهداشتی درمانی وکاهش هزینه های پزشکی است.
ایراندخت عطاریان درجمع معاونین ومدیران این صندوق در این باره اظهار داشت:به همین منظور صندوق بازنشستگی کشوری تهمیدات لازم برای ایجاد یک بیمه مطلوب (طلایی) با ارایه خدمات مناسب درمانی را جزو برنامه های اصلی خود قرار داد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: برای اولین بار در کشور اندیشه ایجاد بیمه طلایی درمان در ماههای آخر سال ۱۳۹۱ ،برگ زرینی دیگر از ارایه خدمات به بازنشستگان کشوری رقم خورد .
به گفته وی اختصاص یکصد میلیارد تومان اعتبار برای انجام بیمه طلایی یک ریسک بزرگ برای صندوق بازنشستگی مطرح می شد چرا که اجرای یک طرح ملی برای یک میلیون ویکصدو پنجاه هزار بازنشسته با این اعتبار میسور نبود اما به حول وقوه الهی ومساعدت ،تلاش و جدیت تمام همکاران وطبق برنامه ریزیهای تعیین شده از روز ۹ دی ماه سال جاری طرح ملی بیمه طلایی درمان ویژه بازنشستگان کشوری در ۵۴۰ بیمارستان ومراکز درمانی طرف قرارداد باسازمان بیمه گر بدون دریافت وجه ومعرفی نامه،بازنشستگان بیمار را پذیرش وآنها را مورد مداوا قرار می دهند.
عطاریان با بیان اینکه در فاز اول اجرای بیمه طلایی درمان متناسب با اعتبارات اختصاص یافته تمامی یک میلیون ویکصدو پنجاه هزار نفرتحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان جامعه هدف مدنظرقرارگرفتند ادامه داد: ازطریق سازمان بیمه گر به بازنشستگان خدمات ارایه می شود که درصورت تامین اعتباردرمرحله بعدی افراد تحت تکفل بازنشستگان را زیر پوشش بیمه طلایی درمان قرار می دهد تا آنها نیز ازسقف تعهدات وخدمات جدید بهره مند شوند که در این زمینه در غالب بودجه ۹۲ به این موضوع اشاره شده است.
وی تاکید کرد به منظور دسترسی آسان به خدمات بیمه طلایی در سطح کشور ،مرکز اطلاع رسانی بیمه طلایی را راه اندازی کردیم که کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر آماده پاسخگویی به سئوالات ونیاز های درمانی بازنشستگان کشوری هستند .
عطاریان گفت: با توجه به استقبال ورضا یت مندی بازنشستگان امید است با تخصیص اعتبار لازم برای اجرایی شدن بیمه طلایی درمان ویژه بازنشستگان کشوری وافراد تحت تکفل آنان ، در سال آینده شاهد ادامه اجرایی طرح ملی بیمه طلایی درمان بازنشستگان باشیم .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.