تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

کمری خبر داد: ویژه برنامه های شبکه افلاک در ایام نوروز

  • کد خبر : 21087
  • 26 اسفند 1391 - 3:07

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان از ویژه برنامه های شبکه افلاک در ایام نوروز خبر داد.فتاح کمری در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: اولویت جدی صدا و سیمای مرکز لرستان در ایام تعطیلات نوروزی معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی لرستان به هموطنان و مسافران نوروزی است. وی با اشاره به برنامه ریزی […]

IMG15353299
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان از ویژه برنامه های شبکه افلاک در ایام نوروز خبر داد.فتاح کمری در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: اولویت جدی صدا و سیمای مرکز لرستان در ایام تعطیلات نوروزی معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی لرستان به هموطنان و مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به برنامه ریزی ویژه در این زمینه بیان داشت: در این راستا یک ویژه برنامه شبانه در شبهای نوروز و دو ویژه برنامه رادیویی طی صبح و عصر روزهای تعطیلات عید برای علاقمندان پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان همچنین از تهیه ویژه برنامه سال تحویل خبر داد و گفت: ویژه برنامه تحویل سال شبکه افلاک به مدت ۱۵۰ دقیقه امسال با یک طراحی بصری و دکوراسیون زیبا بطور زنده پخش می شود.

کمری ادامه داد: در این برنامه اهم شاخص های توسعه استان لرستان در بخش های گوناگون، پیام های نوروزی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان، معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی لرستان، اجرای زنده و گروهی موسیقی بومی، نمایشها و گزارشهای طنز، مصاحبه با گردشگران و مسافران نوروزی گنجانده شده است.

وی یادآور شد: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی روزانه دو بخش خبری رادیویی و تلویزیونی علاوه بر اطلاع رسانی اخبار استان، زیباییها و توانمندیهای لرستان به تصویر می کشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=21087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای کمری!
    روزی در مقابل وجدان دردناک قوم لک با عجز و ناله به التماس می افتی و محاکمه می شوی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.